info@drbahmanpour.com   02126641827   09120897425

آزمایشات قبل از لابیاپلاستی

آزمایشات قبل از لابیاپلاستی :

آزمایشات قبل از لابیاپلاستی را در این بخش قرار می دهیم تا بیشتر با جراحی لابیاپلاستی آشنا شوید .

• آزمایش خون :

یکی از آزمایش های که قبل از عمل لابیاپلاستی باید انجام شود ، آزمایش خون می باشد در این آزمایش بررسی وضعیت انعقادی و خونریزی بیمار مشخص می شود .

زیرا حتی اگر با لیزر بخواهیم برش جراحی را انجام دهیم باید از وضعیت انعقادی بیمار مطمئن شد

در بانوانی که سابقه خونریزی قطع نشونده و خونریزی غیر طبیعی دارند باید آزمایش خون آنها چک شود تا مطمئن شد که حتی اگر برش جراحی با لیزر است ، باید مطمئن شد حتی با بروز خونریزی امکان قطع شدن آن وجود دارد .

آزمایشات قبل از لابیاپلاستی

• آزمایش کلیه و تست دیابت :

در بانوانی که سن بالایی دارند و یا در رنج سنی بالای 40 سال می باشند ،باید آزمایش های نظیر بررسی وضعیت عملکرد کلیه ها و دیابت در آنها انجام شود ، سپس جراحی لابیاپلاستی را برای آنها انجام می دهند .

هم چنین در این رنج سنی قبل از لابیاپلاستی باید فشارخون آنها چک شود ، برای بانوان رنج 40 سال و بالاتر باید نوار قلب اولیه را انجام دهند .

علت این امر این است که هر دستگاه جراحی ممکن است باعث استرس اشخاص شود ، به همین دلیل با نوار قلب اولیه می توان مشکلات قلبی را بررسی کرد که در صورت انجام جراحی و پس از جراحی برای آنها مشکلی رخ ندهد .

• تست پاپ اسمیر :

دستگاه های که با لیزر انجام می شود و یا نیاز است که داخل واژن تغییراتی انجام شود باید حتما تست پاپ اسمیر انجام شود و تست پاپ اسمیر سه ماه گذشته آنها نیز باید بررسی شود سپس جراحی لابیاپلاستی انجام شود .

علت انجام تست پاپ اسمیر این است که به شکل کامل مشکلات بررسی شود اگر شخص دچار عفونت باشد نیاز است که عفونت درمان شود سپس شخص با انجام پاپ اسمیر مجدد در صورتی که عفونت نداشته باشد می توان به جراحی لابیاپلاستی پرداخته شود .

لیزر CO2 یک حفره را در واژن ایجاد می کند که سبب جوانسازی می شود ، بنابراین بانوانی می توانند لابیاپلاستی را انجام دهند که بیماری های زمینه ای یا بیماری های که نقص ایمنی را می دهند باید بررسی شود .

در صورتی که عفونت در واژن وجود داشته باشد و شخص لابیاپلاستی را انجام دهد به دلیل حفره ای که ایجاد می شود برای بیمار مشکلات خاصی را ایجاد می کند به همین دلیل قبل از انجام باید بیمار مورد بررسی قرار گیرد تا این مشکلات ایجاد نشود .

• سابقه تبخال تناسلی :

سابقه تبخال تناسلی باید از بیمار پرسیده شود زیرا در صورتی که بیمار به این بیماری مبتلا باشد یا به این بیماری مبتلا شده باشد باید به شکل کامل درمان انجام شود و پس از آن لابیاپلاستی برای شخص انجام شود .

• تست بیماری تیروئید

تست تیروئید باید حتما انجام شود زیرا بانوان و دخترانی که بیماری تیروئید دارند باید در ابتدا این مشکل و بیماری در آنها درمان شود سپس به انجام جراحی زیبایی واژن و یا لابیاپلاستی بپردازند .

در صورتی که بانوان به پرکاری تیروئید مبتلا هستند باید ابتدا این امر درمان شود زیرا پرکاری تیروئید می تواند در زمان جراحی لابیاپلاستی به ناگهان به شدت فعال شود در نتیجه جراحی خطرناک می باشد .

حتی اگر بانوان و یادختران با کم کاری تیروئید روبرو هستند باید درمان آنها انجام شود تا مشکلات خاصی در زمان جراحی برای آنها رخ ندهد .

برخی از خدمات خانم دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان :

هم چنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید .

th instagram

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان

یک × یک =