بی نظمی قاعدگی

در خصوص بی نظمی قاعدگی ، درد قاعدگی سوالات بسیار مختلفی از پزشک متخصص زنان پرسیده می شود ، اینکه در چه مواردی باید قرص های LD را مصرف کرد ؟ آیا قرص های LD کمکی منظم شدن قاعدگی می کند یا خیر ؟ در این مقالات نکات بسیار مهمی را در خصوص بی نظمی قاعدگی بیان می کنیم .

آیا مصرف قرص های LD برای تنظیم درد قاعدگی توصیه می شود ؟ آیا مصرف قرص های LD جهت کاهش درد قاعدگی است ؟                                                                                                                         در ادامه به بیان نکات مهمی در خصوص قرص های LD می پردازیم .

بی نظمی قاعدگی همیشه برگرفته از یک بیماری نیست بلکه برخی از موارد مانند سفر ممکن است سبب این امر شود که در ادامه به بیان آنها می پردازیم .

مصرف مسکن در زمان درد قاعدگی

یکی از سوالاتی که در خصوص درد قاعدگی مطرح می شود این است که در زمان درد قاعدگی می توان از قرص های مسکن استفاده نمود یا خیر ؟ در خصوص استفاده از قرص های کاهش دهنده درد قاعدگی باید بیان کرد ، بله می توانند از این قرص ها استفاده نمایند ، اما از استفاده خودسرانه این قرص ها باید پیشگیری نمود ، هم چنین نباید به شکل خودسرانه مصرف قرص ها را زیاد کنند .

تنظیم قاعدگی با مصرف LD

جهت تنظیم قاعدگی مصرف LD مصرف نماییم ، کمکی به تنظیم قاعدگی می کند ؟

در ابتدا باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت بی نظمی قاعدگی مشخص شود ، اشخاصی که اختلالات تخمدانی ، اختلالات تخمک گذاری پزشک مصرف این قرص ها را توصیه نمی کند ، اما اگر جدار رحم بیش از حد ضخیم گردد ، در برخی از موارد پزشک متخصص زنان مصرف قرص های LD را توصیه می کند .

بسته به اینکه علت نامنظمی درد قاعدگی چیست ، پزشک مصرف قرص های LD را توصیه می کند .

بی نظمی قاعدگی

علت بی نظمی قاعدگی

علت های بی نظمی قاعدگی چه مواردی می تواند باشد ؟

استرس شدید و یا شادی بیش از حد ، مسافرت های طولانی ، تغییر محیط سبب بی نظمی قاعدگی می گردد.

در چه مواقعی می توان برای  درمان بی نظمی قاعدگی از قرص استفاده کرد ؟

در مواقعی که پزشک متخصص زنان ، تشخیص دهد که بی نظمی بانوان جدی و یا طولانی مدت است ، به خصوص اگر شخص دچار اضافه وزن است ، مصرف قرص ها برای درمان بی نظمی قاعدگی اصلا توصیه نمی شود ، اشخاصی که تخمدان پلی کیستیک دارند ، یا بیماری هورمونی باشد پزشک باید تشخیص دهد که برای درمان بی نظمی قاعدگی از قرص ها استفاده شود .

اشخاص حتما باید تحت نظر پزشک به مصرف قرص های LD بپردازند ، به هیچ عنوان مصرف قرص های خودسرانه توصیه نمی شود .

شما عزیزان برای درمان درد های قاعدگی و بی نظمی قاعدگی حتما با یک متخصص زنان باید مشورت نمایید و از انجام توصیه های دوستان که پایه علمی ندارد باید اجتناب نمایید .

شما عزیزان بخواهید در خصوص سایر جراحی های زیبایی واژن اطلاعات کسب نمایید می توانید بر مقالات ذیل کیلیک نمایید :