تنگ کردن واژن با پرینورافی

آیا می دانستید که در بانوان ناحیه تناسلی بالاترین بخشی است که سبب لذت بردن از مقاربت جنسی می شود ، ولی برخی از موارد نظیر زایمان های طبیعی متعدد و یا افزایش سن و بسیاری از عوامل دیگر سبب تغییراتی در این بخش می شود که از در مقاربت جنسی تاثیر گذار است و سبب کاهش میل جنسی می شود ، در این بخش یکی از روش های ترمیم واژن و درمان گشادی واژن را قرار می دهیم که باعث بازسازی مجدد واژن می شود ، تنگ کردن واژن به روش های مختلفی انجام می شود ؟ آیا با روش تنگ کردن واژن با پرینورافی آشنا هستید ؟ چه اشخاصی باید تنگ کردن واژن با پرینورافی یا همان جراحی را انجام دهند ؟ در این بخش نکات بسیار مفیدی را در خصوص تنگ کردن واژن بیان می کنیم .

تنگ کردن واژن پرینورافی در میان بانوان طرفداران زیادی پیدا کرده است ، دکتر بهمن پور تنگ کردن واژن پرینورافی را انجام می دهند در ادامه به بیان این روش می پردازیم :

پرینورافی

در جراحی پرینورافی هدف کاهش اندازه ورودی واژن می باشد در واقع با این جراحی تنگ کردن واژن انجام می شود ، در واقع به نوعی عمل پرینورافی یک جراحی ترمیمی می باشد .

آیا می دانستید که تنگ کردن واژن به نوعی یک عمل ترمیمی واژن است ، که پس از آن شخص باید تا یک ماه نباید مقاربت جنسی داشته باشد .

چه اشخاصی کاندید عمل پرینورافی می باشند :

بانوان با بالا رفتن سنشان فقط پوست و برخی از عضلاتشان تحت تاثیر قرار نمی گیرد بلکه واژن آنها با تغییراتی نظیر شل شدن و افتادگی روبرو می شود ، این مشکلات علاوه بر اینکه از نظر زیبایی واژن آنها را تحت تاثیر قرار میدهد بلکه سبب بروز مشکلات جدی نظیر عدم تمایل به رابطه وآمیزش جنسی می شود ، شل شدن رحم و افتادگی آن در اثرعوامل مختلفی رخ می دهد :

تنگ کردن واژن با پرینورافی

• تومورهای لگنی
  • بالا رفتن سن
  • چاقی و اضافه وزن
  • سرفه های مزمن
  • یبوست های پیوسته

تغذیه پس از تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن نیاز به رعایت رژیم غذایی خاصی ندارد ، بلکه شخص پس از تنگ کردن باید انواع ویتامین c  را مصرف نماید تا زخم ها سریع تر بهبود یابد ، هم چنین از مصرف غذاهای چرب و تند باید اجتناب نماید تا تورم پس از جراحی کاهش یابد .

بهتر است علاوه بر عوامل شل شدن واژن با علائم افتادگی واژن نیز آشنا شوید :

• در ناحیه کمر احساس کشش کردن
  • احساس فشار در ناحیه لگن
  • در ناحیه ران احساس کشش کردن
  • پری در زیر دل
  • داشتن درد در زمان آمیزش جنسی

اشخاصی که در زمان آمیزش جنسی به ارگاسم نمی رسند ، می توانند مشکل خود را با جراحی زیبایی واژن برطرف نمایند تا ازمشکلات مختلفی که در زندگی زناشویی آنان بروز می کند اجتناب بورزند .

• نحوه انجام تنگ کردن واژن با پرینورافی

نحوه انجام عمل پرینورافی را در این بخش بیان می کنیم تا شما عزیزان با این عمل آشنایی لازم را داشته باشید :

عمل پرینورافی

دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن بخش های دیواره پشتی واژن را به یکدیگر نزدیک می نماید ، باانجام تکنیک های خاصی که در این عمل انجام میدهد تنگ کردن واژن ایجاد می شود ، معمولا مدت زمان این جراحی بین 45 دقیقه الی یک ساعت است ، از مهم ترین مزیتی که پرینورافی دارد ، انجام این عمل با بی حسی موضعی است که در زمان درد شخص دردی را متوجه نمی شود .

آیا می دانستید اگر تنگ کردن واژن را با لیزر انجام شود ، شخص بدون درد و خونریزی این جراحی را انجام داده است که پس از مدت زمان کوتاهی می تواند تمامی فعالیت های خود را از سر بگیرد .

دکتر بهمن پور جراح زیبای زنان بیان می کنند که پس از 7 روز از گذشت جراحی پرینورافی بانوان می توانند به انجام فعالیتهای روزمره خود بپردازند .

مقاربت جنسی پس از جراحی پرینورافی بهتر است پس از یک ماه انجام شود .

اقدامات قبل از پرینورافی

• انجام تست پاپ اسمیر
  • انجام آزمایش های که جراح زیبایی بیان می کند

نکته ا ی که در خصوص جراحی پرینورافی وجود دارد ، این است که شخص قبل از انجام عمل توسط جراح زیبایی زنان معاینه شود تا در صورتی که عفونت باکتریال و یا قارچی دارد ، ابتدا درمان شود سپس انجام جراحی را شروع نماید ، علت این امر پیشگیری از ایجاد عفونت زخم می باشد .

معمولا چند ساعت پس از تنگ کردن واژن شخص می تواند تمامی فعالیت های خود را از سر بگیرد ، برای بانوان که این سفر را انجام داده اند ، باید بیان کرد که چند ساعت پس از جراحی تنگ کردن واژن می توانند سوار هواپیما شوند تا به شهر یا کشور خود بازگردند .

این جراحی نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد ، برای بانوانی که کارمند یا دانشجو می باشند پس از 72 ساعت می توانند به سرکار یا دانشگاه بازگردند و منعی وجود ندارد .

معمولا توصیه می شود که 24 ساعت اول شخص استراحت نماید و فعالیت های سنگین ورزشی را انجام ندهد .

شخص نباید در هفته های اول اجسام سنگین را بلند نماید.

برای دانستن سایر مراقبت های پس از ترمیم عمل واژن می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی نمایند

شماره ی مشاوره ی رایگان تنگ کردن واژن

26641827 – 02122175070

دکتر بهمن پور به بانوانی که قصد انجام عمل پرینورافی را دارند توصیه می کند حتما توسط متخصص به خوبی معاینه شوند سپس جراحی پرینورافی را انجام دهند .