info@drbahmanpour.com   02126641827   09120897425

تنگ کردن واژن پرینورافی

تنگ کردن واژن پرینورافی :

تنگ کردن واژن پرینورافی در میان بانوان طرفداران زیادی پیدا کرده است ، دکتر بهمن پور تنگ کردن واژن پرینورافی را انجام می دهند در ادامه به بیان این روش می پردازیم :

پرینورافی :

در جراحی پرینورافی هدف کاهش اندازه ورودی واژن می باشد در واقع با این جراحی تنگ کردن واژن انجام می شود ، در واقع به نوعی عمل پرینورافی یک جراحی ترمیمی می باشد .

چه اشخاصی کاندید عمل پرینورافی می باشند :

بانوان با بالا رفتن سنشان فقط پوست و برخی از عضلاتشان تحت تاثیر قرار نمی گیرد بلکه واژن آنها با تغییراتی نظیر شل شدن و افتادگی روبرو می شود ، این مشکلات علاوه بر اینکه از نظر زیبایی واژن آنها را تحت تاثیر قرار میدهد بلکه سبب بروز مشکلات جدی نظیر عدم تمایل به رابطه وآمیزش جنسی می شود ، شل شدن رحم و افتادگی آن در اثر عوامل زیر رخ می دهد :

• تومورهای لگنی
    • بالا رفتن سن
    • چاقی و اضافه وزن
    • سرفه های مزمن
    • یبوست های پیوسته

بهتر است علاوه بر عوامل شل شدن واژن با علائم افتادگی واژن نیز آشنا شوید :

• در ناحیه کمر احساس کشش کردن
    • احساس فشار در ناحیه لگن
    • در ناحیه ران احساس کشش کردن
    • پری در زیر دل
    • داشتن درد در زمان آمیزش جنسی

اشخاصی که در زمان آمیزش جنسی به ارگاسم نمی رسند ، می توانند مشکل خود را با جراحی زیبایی واژن برطرف نمایند تا ازمشکلات مختلفی که در زندگی زناشویی آنان بروز می کند اجتناب بورزند .

چگونگی انجام جراحی پرینورافی :

نحوه انجام عمل پرینورافی را در این بخش بیان می کنیم تا شما عزیزان با این عمل آشنایی لازم را داشته باشید :

عمل پرینورافی

دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن بخش های دیواره پشتی واژن را به یکدیگر نزدیک می نماید ، باانجام تکنیک های خاصی که در این عمل انجام میدهد تنگ کردن واژن ایجاد می شود ، معمولا مدت زمان این جراحی بین 45 دقیقه الی یک ساعت است ، از مهم ترین مزیتی که پرینورافی دارد ، انجام این عمل با بی حسی موضعی است که در زمان درد شخص دردی را متوجه نمی شود .

پرینورافی

دکتر بهمن پور جراح زیبای زنان بیان می کنند که پس از 7 روز از گذشت جراحی پرینورافی بانوان می توانند به انجام فعالیتهای روزمره خود بپردازند .

مقاربت جنسی پس از جراحی پرینورافی بهتر است پس از یک ماه انجام شود .

اقدامات قبل از پرینورافی :

• انجام تست پاپ اسمیر
    • انجام آزمایش های که جراح زیبایی بیان می کند

نکته ا ی که در خصوص جراحی پرینورافی وجود دارد ، این است که شخص قبل از انجام عمل توسط جراح زیبایی زنان معاینه شود تا در صورتی که عفونت باکتریال و یا قارچی دارد ، ابتدا درمان شود سپس انجام جراحی را شروع نماید ، علت این امر پیشگیری از ایجاد عفونت زخم می باشد .

دکتر بهمن پور به بانوانی که قصد انجام عمل پرینورافی را دارند توصیه می کند حتما توسط متخصص به خوبی معاینه شوند سپس جراحی پرینورافی را انجام دهند .

.برخی دیگر از خدمات خانم دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان :

• پرینورافی
    • جوانسازی واژن