عفونت دستگاه تناسلی

عفونت دستگاه تناسلی چرا رخ می دهد ؟ چرا عفونت دستگاه تناسلی را باید جدی بگیریم ؟ راه های درمان عفونت دستگاه تناسلی شامل چه مواردی است ؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید این مقاله را مطالعه نمایید .

دستگاه تناسلی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که شامل مهبل ، پرده بکارت و فرج می شود ، فرج بخشی از دستگاه تناسلی است که درقابل دیدن نیست ، این بخش به شکل لوزی شکل می باشد که در ناحیه پایینی شرمگاهی که بین دو پا است ، قرار دارد ، فرج از لبهای بزرگ و کوچک تشکیل شده است ، عفونت دستگاه تناسلی را چگونه می توان درمان کرد ، در این بخش به بیان این موضوع می پردازیم .

عفونت دستگاه تناسلی

پیشابراه شامل بخش ادرار می باشد که به ناحیه خارج مثانه می رسد ، این بخش در پایین واژن قرار دارد ، و ناحیه خروجی واژن را شامل می شود .

برای اینکه خون قاعدگی خارج شود ، در پرده بکارت منافذی قرار داده شده است که به این امر کمک می کند ، بهتر است بدانید که پرده بکارت در اشخاص مختلف اندازه و شکل های متفاوتی دارد .

در برخی از مواقع واژن به علت های مختلفی دچار عفونت می شود ، که در ادامه به بیان آن می پردازیم .

آیا با علائم عفونت واژن  آشنا هستید و می دانید علائم عفونت شامل چه مواردی است ؟

عفونت انواع مختلف دارد ، که با علائم تقریبا مشابهی مواجه است ، علائمی نظیر :

علائم عفونت واژن

• سوزش
    • خارش
    • ترشحات شدید

در مواقعی که عفونت فقط شامل ناحیه واژن باشد ، علائم عفونت واژن شامل موارد ذیل است :

• سوزش
    • ترشحات بدبو
    • ورم واژن
    • التهاب واژن

و…

اگر این عفونت شامل نواحی دیگر واژن باشد ، علائم با عواملی نظیر درد زیاد در مواقع پریود ، افزایش خونزیزی پریود و درد در زمان مقاربت جنسی و لکه بینی در زمان مقاربت جنسی همراه است .

درمان عفونت واژن

درمان عفونت واژن برای هر شخص متفاوت است ، این درمان را پزشک بعد از معاینه تعیین می کند ، چگونه باشد ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان برای هر شخص بسته به نوع عفونت تعیین می کند که چه درمانی صورت گیرد .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان توصیه می کنند که عفونت واژن را جدی بگیرید ، زیرا  اگر به موقع درمان شود ، سبب ایجاد شدن بیماریهای شدیدتری می شود ، قبل از انجام لابیاپلاستی در صورتی که عفونت دستگاه تناسلی را دارید باید ابتدا درمان آن صورت گیرد سبب لابیاپلاستی را انجام دهید .

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید

شماره ی تماس

• 26641908
    • 09120897425

هم چنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید .

th instagram

در بخش ذیل فیلم لابیاپلاستی و توضیحات دکتر بهمن پور در خصوص جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی را قرار می دهیم تا بیشتر با این جراحی آشنا شوید  .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان