علت افتادگی رحم

علت افتادگی رحم چیست ؟ راه های پیشگیری از عفونت رحم چیست ؟ علائم افتادگی رحم چیست ؟ اگر شما هم می خواهید در خصوص افتادگی رحم اطلاعاتی کسب نمایید در این بخش به بیان نکات مهمی در خصوص افتادگی رحم می پردازیم .

افتادگی رحم در مواقعی رخ می دهد که بافت واژن شل می شود ، در نتیجه عضو پایین می آید ، با پایین آمدن عضو در بانوان یک برآمدگی در ایجاد می شود .

در بانوان افتادگی مثانه ، افتادگی رکتوم ، افتادگی رحم باشد .

علت افتادگی رحم

علائم افتادگی رحم چیست ؟  آیا می دانستید که یکی از علائم افتادگی رحم احساس درد در زمان مقاربت جنسی است . در ذیل به بیان سایر علائم افتادگی رحم می پردازیم .                                                                        در صورتی که به علائم افتادگی رحم مبتلا هستید می توانید از مشاوران ما راهنمایی بخواهید تا بهترین درمان ها را برای درمان افتادگی رحم به شما پیشنهاد بدهند .                                                                                 شماره مشاوران ما : 22175070-22179070 می باشد .

علائم افتادگی رحم

• داشتن درد لنگی
    • داشتن فشار در واژن
    • احساس فشار در زمان دفع ادرار
    • بی اختیاری ادرار در زمان خندیدن و عطسه کردن
    • احساس درد در زمان مقاربت جنسی

نحوه فهمیدن افتادگی رحم

بسیاری از بانوانی که به مطب دکتر بهمن پور مراجعه می کنند این سوال را مطرح می نمایند که از کجا بفهمیم که افتادگی رحم داریم ؟

بهترین راه تشخیص افتادگی رحم معاینه توسط متخصص زنان می باشد ،پزشک از واژن معاینه می کند و برآمدگی عضو و برآمدگی مثانه را در داخل واژن بررسی می کند .

پیشگیری از افتادگی رحم

• مهم ترین مسئله ای که بانوان باید به آن توجه نمایند این است که اگر اضافه وزن دارند سریع وزنشان را کاهش دهند ،.
    • در صورت مبتلا بودن به یبوست ، حتما سریع تر به درمان یبوست بپردازند .
    • از بلند کردن اجسام سنگین اجتناب نمایید .

کنترل افتادگی رحم

دکتر بهمن پور به بانوانی که افتادگی رحم دارند توصیه می کنند که برای کنترل افتادگی رحم ، پس از اینکه درمان افتادگی رحم را انجام دادند ونکاتی را جراحشان بیان کرد را انجام دادند ، باید به انجام  تمرینات کگل بپردازند .

با کمک ورزش های کگل می توان برخی از عضلاتی را که ممکن است سبب افتادگی رحم شود را تقویت نمود .

درمان افتادگی رحم با پساری

برای درمان افتادگی رحم و  درمان شل شدگی واژن روش های مختلفی وجود دارد،  در برخی از بانوان جراح تشخیص می دهد که از پساری استفاده شود .

درمان افتادگی رحم با لیزر

لیزر مونالیزا تاچ در درمان افتادگی رحم بسیار کارآمد و موفق عمل کرده است .

درمان افتادگی رحم با جراحی

افتادگی رحم را با کمک جراحی نیز می توان درمان کرد ، اگر میزان افتادگی رحم به گونه ای باشد که نتوان از هیچ یک از روش های بیان شده استفاده کرد ، توصیه پزشک به بیمار درمان افتادگی رحم با جراحی می باشد .

دکتر بهمن پور بهترین روش های درمان افتادگی رحم را برای بانوان عزیز ارائه می نمایند ، زیرا مطابق با بهترین تکنولوژی روز دنیا روش های درمان افتادگی رحم را انجام می دهند .

ایشان علاوه بر درمان افتادگی رحم سایر خدمات زیبایی واژن را نظیر لابیاپلاستی ، جراحی زیبایی واژن ، تنگ کردن واژن ، سفید کردن واژن و … را انجام می دهند .

شما عزیزان بخواهید در خصوص سایر جراحی های زیبایی واژن اطلاعات کسب نمایید می توانید بر مقالات ذیل کیلیک نمایید :