info@drbahmanpour.com   02126641827   09120897425

لابیاپلاستی جراحی مخصوص بانوان

جذابیت دستگاه تناسلی در اثر عوامل مختلف نظیر بزرگی بیش از حد ، تیره بودن آنها و شلی و آویزون بودن آنها کاسته می شود ، این عوامل نه تنها برای بانوان ناخوشایند است بلکه زندگی و روابط زناشویی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد ، برای برطرف شدن این مشکلات لابیاپلاستی را توصیه می کنیم که انجام دهید ، جراحی زیبایی واژن امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است در نتیجه روزانه به تعداد اشخاصی که جراحی زیبایی واژن را انجام می دهند افزوده می شود .

لابیاپلاستی جراحی مخصوص بانوان

جراحی لابیاپلاستی سبب افزایش اعتماد به نفس بانوان می شود و دستگاه تناسلی را به میزان قابل توجهی زیبا می کند ، با انجام لابیاپلاستی بهبود ظاهر دستگاه تناسلی به میزان قابل توجهی رخ می دهد .

با لابیاپلاستی سفت کردن بافت ها ، جوانسازی واژن و زیباسازی واژن انجام می شود .

بهتر است بدانید که بانوانی که سن آنها بالارفته است با انجام جراحی زیبایی واژن که شامل لیزر واژن و لابیاپلاستی می شود می توانند جهت ترمیم بافت ها که در اثر عوامل مختلفی نظیر افزایش سن و زایمان های متعدد طبیعی رخ داده است را ترمیم نمایند .

چرا بانوان به جراحی زیبایی واژن علاقه مند هستند ؟

• درمان بی اختیاری ادرار
    • درمان خشکی واژن
    • درمان گشادی واژن
    • بهبود حس تحریک پذیری در زمان نزدیکی

و…

علت انجام لابیاپلاستی

علت اصلی انجام جراحی لابیاپلاستی بزرگی لب های کوچک دستگاه تناسلی است ، بزرگی لب های دستگاه تناسلی سبب می شود که فعالیت جنسی دردناک باشد و بانوان در انجام برخی از فعالیت های فیزیکی با مشکلاتی روبرو شوند که در ذیل مهم ترین علت انجام لابیاپلاستی را بیان می کنیم

• نواقص مادرزادی
    • کشش لابیاها
    • پارگی لابیاها در اثر زایمان
    • لابیاهای نامتقارن
    • لابیاهای بزرگ
    • لابیاهای شل

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان به روش های مختلفی لابیاپلاستی را انجام می دهند ، بسته به اینکه لابیاها چه مدلی باشند تکنیک لابیاپلاستی متفاوت می باشد بهتر است بدانید در مطب دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان برای اولین بار در ایران لابیاپلاستی بدون درد و بخیه انجام می شود .

دستگاه سافت سرجری برای اولین بار در مطب دکتر بهمن پور جهت عمل لابیاپلاستی انجام می شود که نیازی به هیچ گونه بخیه ای ندارد .

برخی از خدمات خانم دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان :

هم چنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید .

th instagram

جهت اطلاعات بیشتر شما در زمینه لابیاپلاستی در مقالات ذیل مهم ترین سوالاتی را که بیان می شود در خصوص این جراحی را قرار می دهیم .

x1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpdx1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpd

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان