info@drbahmanpour.com   02126641827   09120897425

لیزر مونالیزا

جهت جوانسازی و زیبایی واژن می توان از روش غیر تهاجمی لیزر مونالیزا استفاده نمودو لیزر مونالیزا از جدیدترین و موثرترین روش های زیبایی زنان می باشد، که بدون درد و حتی نیاز به بی حسی ندارد. لیزر مونالیزا نوعی خاص از لیزر CO2 می باشد که برای غشای مخاطی واژن ساخته شده است و از لیزر مونالیزا تاچ می توان جهت درمان آتروفی واژن (زمانی که مخاط واژن خشک و رنگ پریده می شود) و تنگ کردن واژن و زیبایی واژن استفاده نمود. این روش بدون جراحی می باشد و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و مورد تایید سازمان FDA است و از نو آوری های جدید در تکنولوژی DEKA  می باشد.

لیزر مونالیزا از پیشرفته ترین روش های دنیا جهت زیبا سازی واژن و درمان آتروفی می باشد و باعث می شود تا سلول های فیبر و بلاست فعال گردند و باعث تولید کلاژن می شود و در این حالت جریان خون افزایش می یابد و این امر باعث تغذیه مناسب مخاط واژن می شود و در نتیجه سلامت و زیبایی واژن باز می گردد. این روش نیاز به چندین جلسه تکرار دارد و به طور معمول بعد از طی سه جلسه بهترین نتیجه حاصل از لیزر مونالیزا را می توان مشاهده نمود. بعد از اولین جلسه نیز افراد متوجه تغییرات می شوند. اما اگر می خواهید نتیجه بهتری را داشته باشید، به چند جلسه درمان نیاز می باشد. لیزر مونالیزا جهت مواردی دیگر نیر کاربر دارد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

افراد مناسب جهت استفاده از لیزر مونالیزا

تقریبا تمامی خانم ها می توانند از این روش درمانی استفاده نمایند. اما به طور کلی کاندیدای لیزر مونالیزا شامل افراد زیر می باشد:

• لیزر مونالیزا برای افرادی که آتروفی واژن دارند بسیار مناسب می باشد. آتروفی واژن بر اثر تغییرات هورمونی در فرد ایجاد می شود. به رنگ پریدگی و خشکی واژن، آتروفی واژن می گویند.
    • اکثر خانم ها می توانند در دوران یائسگی جهت تنگ کردن واژن از لیزر مونالیزا استفاده نمایند
    • این روش درمانی برای افرادی که از جراحی هراس دارند و نمی خواهند درمان دارویی داشته باشند و به دنبال روش های راحت تر و بدون درد هستند بسیار کاربردی و موثر می باشد
    • تمامی افراد حتی افرادی که به بیماری های زمینه ای مزمن نیز مبتلا می باشند می توانند از این روش استفاده نمایند
    • افرادی که حتی مبتلا به بیماری هایی نظیر سرطان و ناراحتی قلب و دیابت و … هستند. می توانند از این روش استفاده نمایند.

لیزر-مونالیزا

قابلیت دستگاه لیزر مونالیزا

• خاصیت ارتجاعی دارد
    • خاصیت تنگ کنندگی دارد
    • خاصیت سفت کنندگی دارد
    • باعث روش شدن دستگاه تناسلی می شود
    • توانایی کوچک کردن لابیای دستگاه تناسلی را دارد

مزایای استفاده از لیز مونالیزا

• افرادی که از شل شدگی واژن شکایت دارند با استفاده از لیزر مونالیزا، شل شدگی واژن رفع می شود و این امر باعث می شود تا افراد در حین رابطه جنسی حس بهتری دارند و ارگاسم بهتری خواهند داشت
    • افرادی که به دلیل دفرمه شدن واژن و خشکی واژن و درد در حین برقراری رابطه جنسی و مشکلاتی از این قبیل دچار استرس و مشکلات روحی بوده اند. با استفاده ار این روش از تمامی این استرس ها و فشار های روانی خلاص می شوند
    • این روش باعث می شود تا جریان خون به واژن افرایش یابد و ان امر باعث کیفیت و کشش بافت واژن می شود و در نتیجه باعث زیبایی واژن و جوان سازی بافت های پیر می گردد
    • این روش عفونت های مرتبط با دستگاه تناسلی را کاهش می دهد.
    • از مزایای این روش این است که این روش بدون درد است و نیاز به بی حسی ندارد و در صورت تمایل بیمار از کرم بی حسی می توان استفاده کرد
    • زمان انجام آن بسیار کم است و هزینه آن نیز کم می باشد
    • روشی کم خطر است و بدون هیچ گونه عوارض جانبی می باشد
    • در کیفیت زندگی افراد نیز موثر می اشد و تاثیر مثبتی دارد

ویژگی های بارز لیزر مونالیزا نسبت به سایر روش ها

• کم عارضه و تقریبا بدون عارضه می باشد
    • دستیابی به نتیجه مطلوب در زمانی کم
    • به بی هوشی نیاز ندارد
    • به صورت سرپایی انجام می شود
    • هزینه بسیار کم نسبت به جراحی
    • بدون درد و خونریزی
    • مشاهده تغییرات آنی بلافاصله بعد از لیزر
    • مناسب برای همه افراد
    • بدون ایجاد و برش و جراحی

زیبایی-واژن-با-لیزر-مونالیزا

معایب استفاده از لیزر مونالیزا

به طور کلی این روش درمانی روش غیر تهاجمی و بدون جراحی می باشد و به صورت سرپایی انجام می شود و دردناک نمی باشد. برخی از بانوان عوارض موقتی نظیر قرمز شدگی و التهاب و یا ورم را داشته اند که سریعا این مشکلات در آن ها بر طرف شده است.

این روش درمانی بسیار آسان و کم خطر و کم عارضه می باشد و تمامی افراد با هر گونه بیماری نیز می توانند از این روش درمانی جهت زیبا سازی واژن استفاده نمایند.

لیزر مونالیزا در چه مواردی کاربرد دارد؟

• لابیا پلاستی
    • درمان افتادگی رحم
    • درمان درد در حین برقراری رابطه جنسی
    • تنگ کردن واژن
    • درمان علائم یائسگی
    • درمان سوزش
    • روشن کردن پوست و رفع تیرگی
    • زیبایی واژن
    • رفع شل شدگی واژن
    • درمان خشکی و رنگ پریدگی واژن
    • درمان بی اختیاری ادرار
    • افزایش سفتی و مقاومت بافت

مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا

جهت پیشگیری از هر گونه عوارض احتمالی، نیار به یک سری مراقبت می باشد، که هر فردی بعد از اتمام لیزر واژن باید آن ها را رعایت نماید

1. سعی کنید به مدت 2 الی 4 روز بعد از لیزر، آلت تناسلی را خشک و تمیز نگه دارید.
    2. جهت پیشگیری و جلوگیری از عفونت احتمالی می توان از آنتی بیوتیک خوراکی و موضعی با تجویز وطبق دستور پزشک متخصص استفاده نمود
    3. اجتناب از هر گونه فعالیت و ورزش های سنگین به مدت دو هفته بعد از لیزر
    4. امکان دارد در مدت محدودی کمی درد در اطراف ناحیه تناسلی برخی افراد ایجاد شود. پوست ناحیه تناسلی بعد از استفاده از لیزر مونالیزا کمی حساس می شود و به همین دلیل امکان سوزش و التهاب و ورم وجود دارد. جهت رفع این مشکل می توان از کرم های موضعی با دستور و تجویز پزشک استفاده نمایید
    5. سعی کنید تا اتمام دوره درمانی بهداشت و پاکیزگی آلت تناسلی را رعایت نمایید

منتظر نظرات و پیشهادات شما هستیم.

با تشکر، مدیریت سایت دکتر بهمن پور، جراح زیبایی زنان

هجده + نوزده =