info@drbahmanpour.com   02126641827   09120897425

لیزر واژینال

لیزر واژینال روش جدید جوانسازی واژن می باشد که در ادامه جراحی زیبایی واژن که لابیاپلاستی بخشی از آن می باشد را شرح می دهیم .

تاثیر یائسگی بر واژن

در زندگی بانوان با گذشت زمان ارگان های مختلف بدن به خصوص واژن با تغییراتی روبرو می شود ، در زمان یائسگی شخص با کاهش تولید استروژن در بدن روبرو می شود ، خشکی واژن را بانوان در سن 40 سالگی و بالای 40 سالگی تجربه می کنند .

تغییرات واژن در زمان یائسگی شامل نازک شدن دیواره واژن این امر به دلیل از دست رفتن ناگهانی کلاژن می باشد ، واژن خاصیت کشسانی خود را ازدست می دهد زیرا کاسته شدن جریان خون در دوران یائسگی رخ می دهد . افتادگی و شلی واژن از دیگر تغییرات واژن در زمان یائسگی می باشد .

لیزر واژینال

با استفاده از لیزر واژینال CO 2 می توان جوانسازی واژن را انجام داد ، خشکی واژن را به شکل غیرتهاجمی با استفاده از لیزر می توان انجام داد .

لیزر واژینال جهت جوانسازی واژن یک روش موثر و ایمن است که در مدت زمان کمی جوانسازی را بدون بی هوشی می توان انجام داد .

علائم خشکی واژن

• از دست رفتن رطوبت واژن
    • شلی واژن
    • تنش در زندگی شخص
    • درد در زمان نزدیکی
    • بی اختیاری ادرار و مدفوع
    • و…

شلی واژن فقط مربوط به خشکی واژن نیست ، بلکه برای این امر علت های مختلفی وجود دارد :

• یکی از علت های شلی واژن شیردهی
    • مبتلا شدن به سرطان پستان
    • مصرف برخی از قرص ها
    • تصادف شدید

عملکرد لیزر واژینال

استفاده از لیزر واژینال در جوانسازی واژن بسیار موثر عمل کرده است ، با لیزر واژینال می توان بازسازی طبیعی بافت طبیعی واژن و تحریک کلاژن را انجام داد ، می توان در کمترین زمان با بهترین نتیجه جوانسازی واژن را انجام داد .

در گذشته لیزر در جوانسازی پوست موفق عمل می کرد اما امروزه در جوانسازی واژن نیز بسیار موفق عمل کرده است .

یکی از مزیت های لیزر واژینال جمع کردن بافت واژن است ، تحریک تولید فیبروبلاست ها را می توان با جوانسازی واژینال به آسانی رخ می دهد  ، این امر سبب افزایش رطوبت واژن و افزایش کلاژن واژن می شود .

مزایا لیزر واژینال

جوانسازی واژن با لیزر فوائد خاصی دارد که در ذیل به بیان آن می پردازیم

• مدت زمان جراحی زیبایی واژن کوتاه است
    • بدون درد و غیر تهاجمی است
    • می توان روشن کردن واژن و بخش های خارجی لابیاها را انجام داد
    • درمان سوزش واژن
    • ماندگاری بالا
    • درمان قرمزی واژن
    • درمان التهاب واژن
    • زیبا کردن واژن
    • از بین بردن چین و چروک واژن
    • تنگ کردن واژن

در گذشته فقط از لیزر به منظور زیباکردن واژن و لابیاپلاستی استفاده می شد اما امروزه می توان به منظور درمانی نیز از این لیزر استفاده کرد ، این روش به دلیل غیرتهاجمی بودن بدون درد  است .

اشخاصی که از لیزر واژینال استفاده می کنند به دلیل اینکه بهبود قابل توجهی در واژن ایجاد می شود به میزان قابل توجهی اعتماد به نفس شان افزایش می یابد .

چه اشخاصی کاندید مناسب لیزر واژینال هستند ؟

اشخاصی کاندید مناسب استفاده از لیزر واژینال می باشند که شلی واژن آنها بیش از حد نباشد ، این اشخاص واژینوپلاستی را یا همان جراحی زیبایی واژن را می توانند انجام ندهند بلکه برای افزایش قوام واژن و سفت شدن واژن می توانند از این لیزر استفاده کنند ، با لیزر واژینال می توان به درمان بی اختیاری ادرار پرداخته شود ، هم چنین سایر درمان ها نظیر درمان خشکی واژن را انجام داد .

بانوانی که در ذیل بیان می شوند می توانند از لیزر واژن استفاده کنند

• بانوانی که گشادی واژن دارند در حالی که هنوز زایمان انجام نداده اند
    • بانوانی که دچار شل شدن واژن شده اند
    • بانوانی که پس از زایمان با گشادی واژن روبرو شده اند
    • اشخاصی که بی اختیاری ادرار دارند
    • بانوانی که خشکی واژن دارند

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کند که بانوانی که قصد استفاده از لیزر واژن را دارند اگر در رنج سنی 30 تا 60 سال می باشند ، بهترین رنج سنی را دارند که از این لیزر استفاده کنند .

با کمک این لیزر می توان بافت همبند و سطحی پوست را تحریک نمود تا ضخامت بافت واژن را بالا برد ، با طی شدن تمام این مراحل می توان سفتی و جوانسازی واژن را انجام داد .

فعال شدن متابولیک و کلاژن سنتز و بافت های زمینه ای را با لیزر واژن می توان انجام داد .

علت خشکی واژن

خشکی واژن در هر خانمی ممکن است رخ دهد ، اما بیشترین رنج سنی که هر خانمی ممکن است به خشکی واژن مبتلا شود زمان یائسگی می باشد ، علت این امر هم کاهش استروژن می باشد .

طبق آمار منتشر شده از هر سه خانم یک نفر به این بیماری مبتلا می شود ، لیزر مونالیزا تاچ در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است .

علت خشکی واژن موارد گوناگونی است که در ذیل به بیان آنها می پردازیم

• آتروفی واژن که در اثر از بین رفتن حالت ارتجاعی است
    • نازک شدن دیواره واژن
    • کم شدن استروژن بدن
    • شیمی درمانی
    • برداشتن تخمدان ها
    • شیردهی
    • زایمان
    • پرتو درمانی
    • درمان سرطان
    • شست و شوی بیش از حد واژن
    • تحریک نشدن قبل از دخول

درمان خشکی واژن

برخی از بانوان بیان می کنند که برای درمان خشکی از کرم های استروژن استفاده می کنند شاید این کرم ها به شکل مقطعی به درمان این بیماری بپردازد اما درمان قطعی این بیماری نمی باشد

درمان خشکی واژن با لیزر

برای درمان خشکی واژن لیزر بسیار موفق عمل کرده است ، لیزر مونالیزا تحول عظیمی در جوانسازی واژن و درمان مشکلات واژن داشته است .

—————————————————————————–

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره ی تماس :

• 26641908
    • 09120897425

—————————————————————————–

برخی از خدمات خانم دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان :

—————————————————————————–

هم چنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید .

thinstagram

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان

سایر مقالات مرتبط با جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی

x1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpdx1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpdx1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpd