عزیزم اگر پس از رابطه است باید معاینه شوید تا مشخص گردد که عفونت بیماری جنسی را دارید یا خیر ، بعد راه درمان را برای شما در نظر گرفت با توجه به اینکه پس از بیان می کنید که پس از رابطه جنسی عفونت دارید ممکن است است که بیماری عفونت جنسی را داشته باشید باز باید معاینه شوید ، به طور کلی در این بخش به بیان سوالات متداول عفونت واژن می پردازیم .

.

التهاب رحم معمولا در اثر برخی از عفونت های جنسی و باکتری های واژن می باشد ،باید برسی کامل انجام شود که اگر بر اثر عفونت است لوله های فالوپ را در بر گرفته است یا خیر ، شما باید در ابتدا معاینه شوید سپس بهترین راه درمانی برای شما در نظر گرفته شود ، در خصوص ترشحات طبیعی هم باید بدانید که ترشحات طبيعي واژن بي بؤ و بي رنگ هستند و باعث تحريك پوست ناحيه و حارش نميشوند ، عفونت با ترشح متفاوت است .

ترشحات زرد در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد ، این ترشحات ممکن است که بیانگر بیماری باشد شما حتما به یک پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید .

در صورتيكه خانمي باردار باشه و عفونت هاي خاص واژن و رحم و يا إدراري داشته باشه ، باعث پارگي زودرس كيسه آب يا همان پرده دور جنين ميشه  ،و نوزاد زودتر و نارس بدنيا مياد ، اما در دختران باعث پارگی پرده بکارت نمی شود

عفونت زرد رنگ در اثر عوامل مختلفی ایجاد میشه ، معمولا ترشحات زرد رنگ نشانه ای از یک بیماری می باشد که اول باید بیماری تشخیص داده شود بر اثر درمان بیماری عفونت زرد در شخص هم از بین می رود ، برای درمان گشادی واژن هم روش های طبیعی هم جراحی رو بیان کردم  روی لینک ذیل کلیک کنید کامل توضیح دادم .

تنگ کردن واژن

دوست عزیز برای بوی بدن واژن اول باید مشخص گردد که شما عفونت دارید یا قارچ واژن درمان برای شما انجام شود ، در برخی از مواقع بیماری باعث بوی بدواژن می شود که شما باید در ابتدا معاینه شوید ، سپس درمان انجام شود بهتر است بدانید که هيچگونه خوش بؤ كننده يا ژل هاي شستشو ي واژن باعث بهبود بوي واژن نميشه

در بانوان بوی بد واژن علت های مختلفی مانند عفونت جنسی باشه که بسته به نوع عفونت درمان متفاوت است ، اما در دختران این عفونت ممکنه در اثر عدم رعایت بهداشت ، عفونت های واژن و یا قارچ واژن باشه یا برخی از بیماری های خاص که در ابتدا باید عزیزم علت مشخص شود سپس به درمان بیماری پرداخته شود .

دوست عزیز اگر شما متاهل هستید ، پس از رابطه جنسی باید واژن خود را شست و شو دهید اما باید به این نکته دقت نمایید که بیش از حد نباید واژن را شست و شو دهید ، چون باکتریهای مفید روی پوست واژن از بین می رود و احتمال اینکه شما به عفونت مبتلا شوید ، بالا می رود .

ترشحات سبز واژن معمولا بدليل جايگزيني گاردنلا لست كه نياز به درمان بسيار طولاني مدت و دقيق و خاص است

سوزش ادرار به تنهایی علت خاصی ندارد ، اما اگر سوزش ادرار شما با خارش ، درد و ناراحتی باشد ، ممکن است بیانگر التهاب رحم باشد .

مصرف مترونيدازول و ساير إنتي بيونيك هاي بيرويه و بي جا، نه تنها كمكي به دومان نميكنه
    بلكه باعث مقاومت عفونتها و إيجاد بوي بد هم ميشه

برأي درمان عدم ارگاسم خانم ها درمان زوج درماني و تقويت جي پوينت ، هست که در لینک های ذیل برای شما بخش های مختلف قرار داده ایم .

تزریق چربی به نقطه g point

زوج درمانی

عزیزم شما باید معاینه بشید تا متوجه شد که به عفونت واژن مبتلا هستید یا نه ، سپس برای شما درمان در نظر گرفته شود .

عزیزم برخی از روش های برای پیشگیری از این عواملی که بیان کردید باید رعایت کنید ، مانند تصحیح رژیم غذایی و عدم استفاده از لباس های تنگ

اما به طور کلی رعایت بهداشت در این زمینه بسیار کمک کننده است به گونه ای که شما تمامی مواردی را که در این امر تاثیر گذار هستند را باید رعایت نمایید ، عواملی مانند عدم استفاده بیش از حد از دوش های واژینال یا تامپون و ….

در صورتيكه خانمي بأردار باشه و عفونت هاي خاص واژن و رحم و يا إدراري داشته باشه ، باعث پارگي زودرس كيسه آب يا همان پرده دور جنين ميشه و نوزاد زودتر و نارس بدنيا مياد .

هيچگونه خوش بؤ كننده يا ژل هاي شستشو ي واژن باعث بهبود بوي واژن نميشه

عفونت پیشرفته واژن در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد در بخش ذیل به شکل کامل به بیان این موضوع پرداخته ایم

عفونت قارچی واژن

بهترین درمان عفونت واژن

برأي تشخيص عفونت ونوع آن حتما بايد معاينه شوید ، ممکنه بیانگر بیماری خاصی باشد که اگر درمان نشود برای شما مشکلات خاصی را ایجاد کند .

یکی از سوالات متداول عفونت واژن همین سوال می باشد که در جواب باید بیان کنیم که عزیزم منظور شما ازعفونت چه عفونتی هست ، برای اینکه جواب خود را در خصوص انواع عفونت و راه های درمان عفونت بدانید در لینک های ذیل هر بخش را برای شما توضیح داده ام

عفونت قارچی واژن

بهترین درمان عفونت های واژینال

عفونت دستگاه تناسلی

خیر عزیزم – روغن نارگیل در درمان عفونت واژن تاثیری ندارد .

برای خارش واژن و یاسوزش واژن بیماری ها ، عفونت واژن ، قارچ واژن و بیماری های پوستی دخیل هستند ، اول علت باید مشخص بیشه بعد راه درمان را برای شما در نظر باید گرفت .

برای درمان عفونت قارچی واژن روش های مختلفی بسته به نوع قارچ ها وجود دارد ، شما باید ابتدا علت اینکه بدن به قارچ واژن تبدیل شده است را بدانیم بعد بر اساس نوع قارچ واژن به درمان آن بپردازیم .