بی میلی جنسی زنان

بی میلی جنسی زنان

بی میلی جنسی زنان

بانوان بسیاری هر روز به مطب دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان مراجعه می کنند و در خصوص عدم داشتن میل جنسی و مشکلات مقاربت جنسی سوالاتی را از دکتر بهمن پور می پرسند که در این مقاله به بیان نکات کلی و راه های درمان بی میلی جنسی زنان  می پردازیم تا بیشتر با این بیماری آشنا شوید .

چرا  بی میلی جنسی زنان رخ می دهد ؟ راه  درمان بی جنسی زنان چیست ؟

بی میلی جنسی زنان

علت نداشتن میل جنسی

در صورتی که در زمان مقاربت جنسی درد دارید و یا به هر علتی تمایلی به داشتن نزدیکی ندارید ، این موضوع بیانگر یک بیماری است که باید با مراجعه به پزشک برطرف شود .

طبق مطالعاتی که در کشور آمریکا انجمن پزشکی زنان انجام گرفته است 19% مردان و 33% زنان با مشکل کاهش میل جنسی در بازه ای از زمان روبرو می شوند .

در برخی از مواقع بانوان سردرد را بهانه می کنند ، اما با گذشت زمان این امر سبب اختلال سردمزاجی و ایجاد اختلاف بین زوجین می شود ، اگر این بیماری درمان نشود ، سبب یک اختلال در بدن شخص می گردد که به دنبال آن زوجین در زندگی با مشکلاتی روبرو می شوند ، با انجام مشاوره و سکس تراپی می توان این مشکل را برطرف کرد .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که برای ریشه یابی این مشکل شخص در ابتدا باید معاینه شود .

در صورتی که شخص بی میلی جنسی دارد به هر علتی می تواند با مطب دکتر بهمن پور تماس بگیرد تا بهترین مشاوره در این خصوص برای زوجین انجام شود .

علت بی میلی جنسی زنان چیست ؟ نظر دکتر بهمن پور در خصوص بی میلی جنسی چیست ؟

سرد مزاجی علت های مختلفی دارد که در ذیل به بیان سه علت اصلی سرد مزاجی می پردازیم

  • علل رابطه ای
  • علل جسمی
  • علل عاطفی
  • علل جسمی

لازم به ذکر است که برخی از داروها سبب کاهش میل جنسی می گردند ، داروهای نظیر

  • قرص های ضد بارداری
  • داروهای فشارخون
  • داروهای ضد افسردگی

در صورتی که داروهای بالا را مصرف می نماید ، حتما با پزشک معالج خود درمیان بگذارید ، زیرا در برخی از مواقع برای درمان این مشکل نیاز است که دوز مصرفی داروها کاهش یابد و یا تغییر داروها انجام شود .

علل احساسی

داشتن استرس یکی از علت های اصلی بی میلی جنسی زنان است ، داشتن استرس های کاری ، مالی ، خانوادگی و … می تواند سبب کاهش میل جنسی شود ، در برخی از مواقع شخص به دلیل داشتن اضافه وزن در زمان نزدیکی علاقه ای ندارد و یکی از علت های سرد مزاجی می تواند این امر باشد .

انجام تمرینات کششی ، خواب کافی ، رژیم غذایی سالم ، نداشتن استرس و داشتن یک رژیم غذایی صحیح می توان به شما کمک زیادی بنماید .

مشکلات رابطه ای

در مواقعی که شریک جنسی شا با تغییر ظاهری روبرو شود یا رفتار متفاوتی را از خود نشان دهد ، این امر می تواند سبب کاهش میل جنسی گردد ، یکی دیگر از علت های کاهش میل جنسی بحث و دعوا در زندگی زناشویی می باشد .

نظردکتربهمن پور

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان در ابتدا بانوان را به طور کامل معاینه می کند ،  در این جلسه مشخص می گردد که شخص آزمایش های را انجام دهد یا خیر

پس از اتمام این مراحل و بررسی های بیشتر ، اگر نیاز باشد با هر دو زوجین جلسات مشاوره انجام می شود .

جراحی زیبایی واژن

در برخی از مواقع سرد مزاجی ممکن است به دلیل گشادی واژن باشد که با انجام جراحی زیبایی واژن  و لابیاپلاستی می توان این مشکل را برطرف نمود .

جراحی زیبایی واژن شامل تکنیک ها و روش های مختلفی است که در مقاله جراحی زیبایی واژن به بیان آن می پردازیم

نتیجه نهایی

پس از پایان زوج درمانی ، نه تنها این مشکل برطرف می گردد بلکه اختلافات زوجین که در اثر سردمزاجی بود نیز برطرف می گردد .

لیزر مونالیزا یکی از راه های درمان خشکی واژن است که با کمک این لیزر می توان در مدت زمان کمی مشکلات واژن را برطرف نمود.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *