لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ

بانوان مختلفی در اثر عواملی نظیر بارداری ، زایمان های متعدد طبیعی و بسیاری از عوامل دیگر با شلی واژن و افتادگی واژن روبرو می شوند که این عوامل بسیار زندگی زناشویی را تحت تاثیر قرار می دهد ، در این بخش نکات مهمی در خصوص لیزر مونالیزا تاچ بیان می کنیم ، اگر در خصوص لیزر واژینال می خواهید اطلاعات داشته باشید توصیه ما به شما مطالعه این مقاله است ، اگر سوالی در این خصوص دارید می توانید در بخش دیدگاه ها بیان کنید .

لیزر واژینال جدیدترین روش برای جوانسازی واژن است ، عوامل زیادی مانند بالا رفتن سن و یائسگی سبب تغییر در دستگاه تناسلی بانوان می شود ، زمانی که در بدن بانوان میزان تولید استروژن کاهش می یابد به شدت دستگاه تناسلی تحت تاثیر قرار می گیرد زمانی که بانوان سن 40  سالگی را رد می کنند به شدت آتروفی دستگاه تناسلی افزایش پیدا می کند ، بر اثر رخ دادن عوامل بالا  سطح زندگی زوجین نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و دیگر در زمان مقاربت جنسی رضایت و رغبتی باقی نمی ماند شایع ترین علت این امر کاهش یافتن خاصیت کشسانی طبیعی و جریان خون دیواره واژن می باشد .

برای رفع مشکلات فوق جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ بهترین راه حل می باشد ، لیزر مونالیزا تاچ در امر جوانسازی واژینال بسیار موفق عمل کرده است ، این دستگاه علاوه بر ایمن و مطمئن بودن مشکلات و عوارضی را که سایر راه حل ها برای جوانسازی واژن داشتن ندارد .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن علاوه بر به کار گیری روش جدید جراحی زیبایی واژن به وسیله دستگاه لیزر مونالیزا تاچ به جوانسازی واژن می پردازد .

🟨 فواید لیزر مونالیزا 

  • از بین رفتن سوزش واژن
  • از بین رفتن سوزش واژن
  • انجام عمل در مدت زمان کم
  • از بین رفتن قرمزی واژن
  • لیزر مونالیزا غیرتهاجمی می باشد
  • از بین بردن التهاب واژن
  • روشن کردن ناحیه تناسلی واژن
  • از بین بردن چین و چروک واژن
  • تنگ کردن واژن
  • ماندگاری بالا

لیزر مونالیزا تاچ انقلاب بزرگی در جوانسازی واژن داشته است ، به گونه ای که اشخاص پس از درمان مشکلات واژن خود با این نهایت رضایت را از این درمان دارند ، زیرا مشکلات واژن به آسانی و در کمترین زمان درمان می شود .

بانوان در هر گروه سنی می توانند با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ به درمان مشکلات واژینال و جوانسازی واژن بپردازند .

امروزه از این لیزر در اکثر کشورهای پشرفته و اروپایی نیز برای جوانسازی واژن استفاده می شود ، مهم ترین مزیتی که جوانسازی واژن با این روش دارد ماندگاری بالایی لیزر مونالیزا در جوانسازی دستگاه تناسلی است .

کاربرد لیزر مونالیزا تاچ

کاربرد لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

  • لیزر مونالیزا تاچ برای درمان خشکی واژن
  • لیزر مونالیزا تاچ برای درمان شلی واژن
  • لیزر مونالیزا تاچ برای درمان بی اختیاری ادرار
  • لیزر مونالیزا تاچ برای درمان تیرگی واژن


مراقبت‌های بعد از لیزر مونالیزا تاچ

🍀 استراحت و دوری فعالیت‌های فیزیکی سنگین

پس از اجرای لیزر مونالیزا تاچ، توصیه می‌شود که برای مدت زمان معینی استراحت کامل داشته باشید و از فعالیت‌های فیزیکی سنگین خودداری کنید تا به بازسازی و بهبود سریعتر منطقه مورد درمان کمک کنید.

🍀 مصرف مایعات به میزان کافی

مصرف آب و سایر مایعات به میزان کافی پس از لیزر مونالیزا تاچ، به حفظ رطوبت مناسب در محدوده درمان شده و جلوگیری از خشکی و التهابات کمک می‌کند.

🍀 استفاده از یخ یا کمپرس گرم

استفاده از یخ یا کمپرس گرم می‌تواند به کاهش تورم و درد پس از لیزر مونالیزا تاچ کمک کند. این روش می‌تواند تسکین فوری فراهم کند.

🍀 پیگیری مراحل مراقبت پس از عمل

پیگیری دقیق و مستمر از مراقبت‌های پس از عمل معین به شما کمک می‌کند تا نتایج بهتر و سریع‌تر حاصل شود. پیشنهادات پزشک خود را به دقت پیگیری کنید.

🍀. رعایت دستورالعمل‌های پزشک

هر چه دستورالعمل‌ها و توصیه‌های پزشک بیشتر رعایت شود، احتمال موفقیت و حفظ نتایج افزایش می‌یابد. به دقت به دستورات پزشک خود اطاعات فراهم کنید.

 

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *