هزینه عمل تنگ کردن واژن چه قدر است؟

واژن بانوان در اثر عوامل مختلفی نظیر زایمان های متعدد طبیعی و بالا رفتن سن دچار تغییراتی می شود، امروزه برای درمان این مشکلات راه های مختلفی در نظر گرفته شده است، ترمیم واژن را بسیاری از اشخاص به علت های مختلفی می خواهند انجام دهند، تنگ کردن واژن را دکتر بهمن پور براساس شرایط بیمار به روش های مختلفی انجام می دهند، اگر می خواهید بدانید که فاکتورهای تنگ کردن واژن شامل چه مواردی است و چه فاکتورهای در هزینه عمل تنگ کردن واژن تاثیر گذار است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

گشادی واژن نه تنها خود شخص را بسیار آزار می دهد بلکه سبب می شود که شریک جنسی شخص از نزدیکی رضایت نداشته باشد، به طور کلی با استفاده از تنگ کردن واژن می توان بسیاری از مشکلات زناشویی را درمان نمود.


تنگ کردن واژن به روش های مختلفی انجام می شود که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره میکنیم:

تنگ کردن واژن با نخ: تنگ کردن واژن با نخ یک روش غیر تهاجمی محسوب می شود. در عمل تنگ کردن واژن با نخ دهانه‌های واژن بالا کشیده می شود و باعث تنگ‌تر شدن دهانه واژن می‌شود.

تنگ کردن واژن با لیزر: دکتر بهمن پور پس از معاینه دقیق بانوان بسته به نیاز بیمار و اینکه واژن به چه میزان دچار گشادی شده است، تنگ کردن را انجام می دهد. لیزر یکی دیگر از روش های تنگ کردن واژن است که کاملا بی خطر بوده و بدون بیهوشی و کاملا سرپایی انجام می شود. لیزر مونالیزا تاچ در زمینه تنگ کردن واژن بسیار موفق عمل کرده است ویک انقلاب بزرگ برای درمان مشکلات واژن بوده است.

هزینه تنگ گردن واژن

تنگ کردن واژن با RF: دستگاه آر اف با تولید امواج رادیوفرکانسی به افزایش خونرسانی و تولید کلاژن کمک می کند و میتواند گشادی واژن را درمان کند. این روش نیز بی خطر بوده و به صورت سرپایی انجام می شود.

واژینوپلاستی: این روش با جراحی انجام می شود و فرد باید بیهوش یا بی حس شود و طی جراحی قسمت های اضافی برش و بخیه زده می شود. گاهی این جراحی میتواند همزمان با لابیاپلاستی انجام شود.

پرینورافی: در این جراحی بخش بین واژن و مقعد که پرینه نام دارد تحت جراحی قرار میگیرد و به ترمیم عضلات کف لگن میپردازد.

هزینه عمل تنگ کردن واژن

هزینه عمل تنگ کردن واژن بسته به این که جراح زیبایی زنان از چه روشی استفاده می کند متفاوت است، هزینه عمل تنگ کردن واژن نیز به میزان گشادی واژن وابسته است، به همین دلیل نمی توان هزینه دقیقی را برای تنگ کردن واژن در نظر گرفت.

به طور کلی میتوان گفت هزینه تنگ کردن واژن به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تکنیک و روش جراحی
  • شکل و فرم لابیا
  • میزان گشادی واژن
  • میزان و تعداد برش ها
  • جنس نخ های واژینال و تعداد استفاده شده از آن
  • مواد مصرفی و ابزار جراحی
  • مکان جراحی (مطب یا بیمارستان)


دکتر بهمن پور از جدیدترین روش های روز دنیا جهت تنگ کردن واژن استفاده می کنند، در مطب دکتر بهمن پور با استفاده از روش های روز دنیا تنگ کردن واژن انجام می شود. برای اطلاع از قیمت تنگ کردن واژن حتما باید معاینه شوید.


کدام یک از روش های تنگ کردن واژن کم هزینه تر هستند؟

به طور کلی نمی توان تنها نسبت به روش هزینه عمل را تخمین زد چرا که ممکن است بسته به شرایط متفاوت هزینه انجام این کار متفاوت باشد. برای مثال موقعیت مطب، میزان تجربه و تحصیل پزشک، تعداد کادر درمانی برای انجام عمل، کیفیت دستگاه های مورد استفاده برای درمان گشادی واژن، همه و همه از جمله مواردی هستند که در میزان هزینه ای که بابت این عمل دریافت می شود متفاوت باشد. همچنین با توجه به میزان ماندگاری هزینه متفاوت می باشد. برای مثال تنگ کردن واژن با تزریق چربی ماندگاری کمی داشته و جزء روش های کوتاه مدت به حساب می آید که قطعا هزینه آن از واژینوپلاستی که یک عمل جراحی محسوب می شود کمتر است.

آیا بیمه هزینه تنگ کردن واژن را بر عهده میگیرد؟

تنگ کردن واژن یک روش زیبایی است به همین دلیل تحت پوشش بیمه قرار نمیگیرد در نتیجه هزینه آن را خودتان باید به عهده بگیرید. شما میتوانید برای اطمینان بیشتر از این موضع به دفتر بیمه مراجعه کرده و در این مورد سوال کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در زیر این مطلب برای ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *