تنگ کردن واژن و IUD

در این مقاله در رابطه با تنگ کردن واژن و IUD توضیح داده ایم:

تنگ کردن واژن و IUD

بانوان بسیاری به مطب دکتر بهمن پور مراجعه می کنند و ممکن است از روش تنگ کردن واژن سوالاتی را بیان کنند ، یکی از سوالاتی که مطرح می شود این است که با وجود IUD می توان تنگ کردن واژن را انجام دهند .

IUD چیست

بهتر است بدانید که IUD یک دستگاه ضد بارداری می باشد که پزشک متخصص زنان در رحم شما قرار می دهد ، بهتر است بدانید که IUD را می توان تا 10 سال به کار برد که تا 99% موثر می باشد ، با قرار دادن این دستگاه شما نیازی به انجام کاری ندارید و دارای دو نوع می باشد ، نوع هورمونی و بدون هورمون

به طور کلی  IUD را به دو دسته

  • IUD هورمونی
  • IUD مسی

بهتر است بدانید که برای قرار دادن IUD  در رحم نیاز به 5 الی 10 دقیقه است .

در خصوص IUD و اینکه چه کسانی می توانند از آن استفاده کنند در مقالات بعدی به بیان آن می پردازیم ، اما در این مقاله می خواهیم به این نکته بپردازیم که کسانی که IUD استفاده می کنند می توانند تنگ کردن واژن را انجام دهند ؟

تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن یکی از جراحی های می باشد که بانوان به دلایل مختلفی می خواهند انجام بدهند .

معمولا بانوانی که زایمان طبیعی داشته اند و یا به شکل ژنتیک واژن شان گشاد است ، جز بیشترین اشخاصی هستند که متقاضی تنگ کردن واژن هستند .

تنگ کردن واژن را می توان به روش های مختلفی انجام داد :

انواع روش های تنگ کردن واژن

و…

براساس اینکه کدام روش مناسب است ، نیاز های شخص از تنگ کردن چیست و بسیاری دیگر از فاکتورها جراح انتخاب می کند که کدام روش برای او استفاده شود .

تنگ کردن واژن فواید بسیاری دارد که مهم ترین آن افزایش لذت جنسی در زمان نزدیکی می باشد ، زیرا بسیاری از زوجین تجربه روزهای اول را به دلیل تنگ شدن واژن دارند .

تنگ کردن واژن با وجود دستگاه IUD

تنگ کردن واژن با وجود دستگاه IUD امکان دارد ؟

بانوانی که از IUD جهت استفاده می کنند ، قصد انجام تنگ کردن واژن را داشته باشند ، این سوال را مطرح می نمایند که می توانند تنگ کردن واژن را با وجود IUD انجام دهند ؟

در پاسخ به آنها باید بیان کرد بله ، می توان تنگ کردن واژن را انجام بدهند و وجود دستگاه ضد بارداری مانعی برای تنگ کردن واژن ندارد .

این بانوان اگر بخواهند جراحی زیبایی واژن و یا لیزر جوانسازی را استفاده نمایند هیچ گونه دغدغه ای ندارند و می توانند این جراحی ها را انجام دهند .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان

سایر مقالات مرتبط

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *