عمل ترمیم واژن

عمل ترمیم واژن

عمل ترمیم واژن

عمل ترمیم واژن چیست ؟ چرا این جراحی در میان بانوان محبوبیت پیدا کرده است ؟ چرا برای واژن لیزر مخصوص طراحی شده است ؟ آیا می دانستید بانوانی که یائسه می باشند با کمک جراحی زیبایی واژن می توانند خشکی واژن را درمان نمایند ؟ برای دانستن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید تا بیشتر با جراحی زیبایی واژن آشنا شوید

جراحی زیبایی واژن از جمله جراحی هایی است که با هدف زیبایی ناحیه تناسلی انجام می شود، و اصطلاح کلی است در درمان ساختار خارجی واژن. پیش از انجام این قبیل جراحی ها، متخصص زنان و زایمان، به بررسی و معاینه بیمار می پردازد و سپس بهترین شیوه درمانی را برای او در نظر خواهد گرفت.

دکتر بهمن پور جراحی زیبایی واژن را پس از بررسی کامل وضعیت بیمار تعیین می کند که کدام روش بهتر است ، خیلی از اشخاص سوالاتی را از قبیل اینکه بهترین روش جراحی زیبایی واژن چیست ؟ ماندگاری جراحی زیبایی واژن چقدر است ؟ و سوالاتی از این قبیل بیان می کنند ، اگر شما هم سوالاتی از این قبیل دارید می توانید به با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

شماره تماس مشاوره رایگان عمل ترمیم واژن

09120897425

  26641827 – 02122175070

عمل ترمیم واژن

در این مقاله به بررسی انواع جراحی های زیبایی واژن می پردازیم.

انواع جراحی زیبایی واژن

  • لابیاپلاستی

برخی از زنان از بزرگ شدن لابیاها رنج می برند. بزرگ بودن لابیاها می تواند منجر به بروز مشکلات ادراری شود، و برخی از خانم ها به این دلیل از پوشیدن لباس های تنگ خجالت می کشند. هایپرتروفی لابیاها می تواند باعث درد حین رابطه جنسی نیز شود. لایباپلاستی روش جراحی است که اندازه لابیا مینور (لب داخلی و کوچک) و لابیا ماژور (لب خارجی و بزرگ) را تغییر می دهد.

یکی از اهداف انجام این جراحی، قزینه سازی لابیاها نسبت به یکدیگر می باشد.

  • واژینوپلاستی

بسیاری از خانم ها به دنبال زایمان های متعدد و یا حتی رابطه جنسی، دچار شلی و گشادی ناحیه واژن می شوند. واژینوپلاستی، تنگ کردن عضلات کف لگنی اطراف واژن را شامل می شود. هدف از انجام این شیوه جراحی، افزایش استحکام و کنترل این عضلات، به منظور بهبود رضایت و لذت حین رابطه جنسی می باشد. واژینوپلاستی هم چنین با عنوان جوانسازی واژن نیز شناخته می شود.

نقطه جی (G- Spot) نقطه ای است که در دیواره قدامی واژن قرار گرفته و نقش مهمی در ارگاسم دارد. در این روش، اسپکولوم وارد واژن می شود، قسمتی از نقطه جی بی حس می شود، و هیالورونیک اسید به این ناحیه تزریق خواهد شد. بعد از تزریق، تامپونی داخل واژن قرار داده می شود، که بعد از 4 ساعت برداشته خواهد شد. این تزریق تنها در حدود ده دقیقه طول می کشد، و نتایج آن در حدود 4 ماه ماندگاری دارد.

دلایل انجام جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن می تواند با هدف درمانی و یا زیبایی انجام شود. تمامی موارد گفته شده اهداف زیبایی این جراحی می باشد، که به بهبود ظاهر ناحیه تناسلی کمک می کند.

اما اهداف درمانی جراحی زیبایی واژن به این صورت است که، برخی افراد از بی اختیاری ادرار استرسی رنج می برند، که حتی با سرفه و عطسه نیز دچار ترشح ادرار می شوند. به کمک جراحی زیبایی واژن، این مشکل برطرف خواهد شد.

بعد از عمل ترمیم واژن

آیا می دانید که پس از عمل ترمیم واژن باید چه فعالیت ها باتاخیر بیندازید ؟

آیا می دانید پس از جراحی زیبایی واژن کی می توانید فعالیت جنسی را داشته باشید ؟

در خصوص تغذیه پس از جراحی زیبایی واژن اطلاعاتی دارید ؟

در ادامه پاسخ این سوالات را بیان کرده ایم .

  • فرد بایستی از ورزش و فعالیت های سنگین، دوری کند.
  • برقراری رابطه جنسی به مدت تقریبا 6 هفته ممنوع می باشد.
  • شروع فعالیت کاری، به نظر جراح و سیستم بدنی بیمار بستگی دارد.
  • مصرف ویتامین C برای بهبودی زخم ها بسیار کمک کننده است .
  • نباید غذاهای پرچرب و پرنمک استفاده نمایید
  • مصرف سیگار و دخانیات را باید تا یک ماه قطع نمایید .

قبل از انجام هر گونه جراحی زیبایی در ناحیه تناسلی، حتما با پزشک با تجربه ای در زمینه مشورت کنید. دکتر میترا بهمن پور، متخصص زنان و زایمان، بهترین و کامل ترین اطلاعات در خصوص انواع جراحی های زیبایی واژن را در اختیار شما قرار می دهد.

—————————————————————————–هم چنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید .

instagram

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان

—————————————————————————–

سایر مقالات مرتبط با جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی

x1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpdx1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpdx1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpd

 

Source: https://www.cosmeticlasergynecology.com

 

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *