سوالات متداول جراحی لابیاپلاستی

دکتر من می خوام بدونم که نیازی هست در بیمارستان بعد از لابیاپلاستی بستری شوم؟

دوست عزیز این جراحی نیاز به یک  الی دو ساعت زمان دارد، شخص بعد از عمل لابیاپلاستی مرخص می شود و می تواند به منزل بازگردد، به همین دلیل این عمل نیازی به بستری شدن ندارد.

سلام خانم دکتر مدت زمان لازم برای لابیاپلاستی چقدر است؟

سلام عزیزم، اگر شما بخواهید که فقط لابیاپلاستی را انجام دهید نیاز به یک الی دو ساعت زمان است، در صورتی که شخص بخواهد از سایر روش های ترکیبی نظیر سفید کردن واژن و یا تنگ کردن واژن استفاده نماید زمان طولانی تر است.

خانم دکتر من خیلی هزینه جراحی لابیاپلاستی برام مهمه، محبت می کنید که هزینه لابیاپلاستی را بفرمایید؟

سلام عزيزم، هزینه لابیاپلاستی بستگي به نوع لابيا و كليتوريس دارد، البته اگر چين هاي اضافي يا پوسته كليتوريس هم نياز به جراحي پلاستيك داشته باشه هزينه بيشتر خواهد شد، به همین دلیل به شکل دقیق نمی توان هزینه لابیاپلاستی را بیان کرد.

خانم دکتر من می خواهم بدونم که لابیاپلاستی را در مطب انجام می دهید یا در بیمارستان، ممنون میشم که پاسخ این سوال من بفرمایید؟

سلام دوست گرامی با توجه به اینکه ما در مطبمون یک اتاق عمل مجهز داریم، عمل لابیاپلاستی را در مطب انجام می دهیم، اگر اشخاص خواهان انجام این جراحی در بیمارستان باشند، دکتر بهمن پور این جراحی را در بیمارستان انجام می دهد.

خانم دکتر شما هزینه مشاوره را دریافت می کنید؟

دوست گرامی اگر شما مشاوره تلفنی بخواهید، هزینه مشاوره رایگان است، اما اگر حضوری تشریف بیارید باید هزینه پرداخت کنید، چون نیاز به بررسی کامل معاینه و اعضای واژن است و در مشاوره حضوری کاملا شما راهنمایی می شوید و بسته به وضعیت شما تعیین کنیم که کدام روش جراحی برای شما مفید است.

آیا حتما باید متخصص، عمل زیبایی لابیاپلاستی را انجام دهد؟

خیلی از اشخاص این سوال را از دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که این جراحی را حتما باید متخصص انجام دهد، در پاسخ به این سوال بیان می کنیم بله زیرا یک متخصص به طور کامل به ساختار واژن آشنا است، این مسئله به این دلیل مهم است که واژن از هزاران سیستم عصبی تشکیل شده است که اگر جراح متخصص باشد می تواند بدون آسیب به این بافت ها جراحی را انجام دهد، در نتیجه نه تنها کاهش میل جنسی بعد از لابیاپلاستی رخ نمی دهد بلکه شخص افزایش میل جنسی را دارد.

درچه مواقعی باید لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن را انجام داد؟

یکی دیگر از سوالات رایجی که از بنده سوال می شود در خصوص این است که چه مواقعی ما باید عمل زیبایی لابیا را انجام دهیم، در مواقعی که لابیاها در اثر برخی از فعالیت ها نظیر دوچرخه سواری، موتورسواری یا اسب سواری دچار لابیاهای افتاده و شل و آویزان می شوند یا در اثر ژنتیک این مشکل را دارند، انجام جراحی زیبایی لابیاپلاستی بسیار کمک کننده است، زیرا این اشخاص در زمان پوشیدن لباس های تنگ با مشکل روبرو می شوند، در برخی از مواقع مراجعه کنندگان من بیان می کنند که شریک جنسی آنها از ظاهر دستگاه تناسلی آنها ناراضی است که در این مواقع انجام لابیاپلاستی سبب افزایش اعتماد به نفس و حس رضایت در زمان مقاربت جنسی می گردد.

جراحی لابیاپلاستی برای چه اشخاصی مناسب است؟
  • اشخاصی که تفارن لابیاها را ندارند.
  • اشخاصی که دارای چین وچروک در لابیاها هستند.
  • اشخاصی که زایمان های متعدد طبیعی انجام داده اند.
  • اشخاصی که لابیامینور بزرگ دارند.
آیا می توان لابیاپلاستی را با بیمه پرداخت نمود؟

از آنجا که هیچ کدام از جراحی های زیبایی شامل بیمه نمی شود، عمل لابیاپلاستی نیز شامل بیمه نمی شود.

آیا لابیاپلاستی را با بیهوشی انجام می دهند؟

عمل لابیاپلاستی به شکل سرپایی و با بی حسی موضعی قابل انجام است دکتر بهمن پور جراح زیبایی در جراحی لابیاپلاستی از بی هوشی عمومی استفاده نمی کنند.

خانم دکتر لابیاپلاستی عوارض داره؟

در مورد عوارض لابیاپلاستی خیلی از مراجعه کنندگان سوال می کنند، این آماری که من بیان می کنم نه تنها براساس عمل های متعددی است که انجام داده ام بلکه سازمان بهداشت و زنان آمریکا نیز این آمار را بیان کرده است که در کمتر از 1% اشخاص با خونریزی شدید و عفونت روبرو می گردد و اگر این جراحی را یک شخصی که در این زمینه تخصص و تبحر نداشته باشد، انجام دهد آسیب جدی به عصب این ناحیه وارد می شود، به همین دلیل است که توصیه می شود که حتما از تخصص و دانش جراح خود مطمئن شوید.

از چه نوع بی هوشی برای لابیاپلاستی استفاده می شود؟

معمولا برای اشخاص بنده از بی هوشی استفاده نمی کنم، مگر اینکه شرایط بیمار خاص باشد و یا شخص بخواهد که حتما از بی هوشی عمومی برای انجام این جراحی برای او استفاده شود.

سلام ببخشيد ميخواستم بدونم برای كسايي كه ازدواج نكردن يا بچه ندارن مشكل ساز نيست؟

سلام خیر عزیزم جراحی خارجی است و آسیبی به داخل نمیزند، مراجعه کننده دختر و اشخاصی که بعدا بچه دار شده اند را ما داشته ایم که هیچ مشکلی برایشان ایجاد نشده است.

سلام، من قبلا لابياپلاستي پیش دکتر دیگه ای انجام دادم ولي كاملا ناراضي بودم، چون درد زيادي وخونريزي داشتم، شما ترمیمی انجام می دهید؟

سلام عزیزم بله انجام می دهیم، جراح زیبایی زنانی که لابیاپلاستی را انجام می دهد باید به نوع لابيا و كليتوريس آشنا باشد، اگرچين های اضافي يا كلاهك كليتوريس شخص هم نیاز به جراحی داشته باشد، باید با دقت خاصی این جراحی انجام شود، ابتدا باید معاینه شوید، سپس نوع ترمیم برای شما تعیین گردد.

من قصد دارم لابیاپلاستی انجام بدم می خوام بدونم که آیا دوباره برگشت به روز اول داره؟

سلام عزیزم، خیر لابیاپلاستی بازگشت ندارد.

سلام، دکتر من تصمیم گرفتم که سفید کردن واژن انجام بدم، اما شهرستانم نمی تونم تعداد جلسات بالا باشه مراجعه کنم؟سوالم اینکه که آیا با یک جلسه هم سفید می شه؟

سلام، دوست عزیز با يك جلسه سفید کردن واژن تا ٧٠٪؜ روشن مي شود، البته بسته به واکنش بدن هر شخص و میزان تیرگی واژن هر شخص سفید کردن واژن نتایج متفاوتی دارد.

من ٢٥سالمه و مجرد هستم پوست اطراف واژن و اطراف مقعد من يه مقدار تيره هست ميخواستم ازتون بپرسم اگر بخوام براي روشن سازي اقدام كنم شرايطش چي هست؟ چقدر نتيجه ميده؟ حدود مبلغي كه بايد هزينه كنم چقدر هست و اينكه دوره درمانش چقدر زمان ميبره؟ ممنون ميشم اگر كمكم كنيد... هميشه سلامت و موفق باشين

سلام عزيزم، بله نتيجه ميدهد و خيلي نتایجش خوب هست، دوست عزیز شرایط خاصی ندارد، تا 70 درصد روشن میشود، هزینه سفید کردن واژن به عوامل مختلف وابسته است که در مشاوره حضوری بیان می کنیم.

سلام، دکتر من روی ناحیه عانه قسمت تناسلیم چربی زیادی دارم و کاملا از روی شلوار مشخصه شما راه درمان برایش دارین؟ هر کاری لازم باشه می کنم چون باعث خجالتمه

سلام عزيزم، در ابتدا باید معاینه شوید، شاید نیاز باشد که چربی های شما خارج شود، ولی اگر لبه های شما بزرگ و افتاده باشد، توصیه می کنیم که لابیاپلاستی را هم انجام دهید.

سلام دکتر جان ممنون از سایت خوبتون، من جودو کار می کنم، تمریناتم خیلی سخت هست؟ بعد از لابیاپلاستی کی می تونم، تمریناتم از سر بگیرم

سلام عزیزم، به مدت شش هفته باید برای انجام ورزش های سنگین و یا بلند کردن اجسام سنگین اجتناب نمایید، البته لازم به ذکر است که شما می توانید ورزش های سبک و یا پیاده روی سبک را داشته باشید.

دکتر من خیلی وسواس دارم، بابت این می ترسم که بلافاصله بعد از عمل زیبایی لابیا میشه، حمام کرد؟

سلام، دوست عزیز باید به مدت 3 روز از انجام عمل زیبایی لابیا بگذرد، سپس می توانید استحمام نمایید، بعد از عمل زیبایی لابیا شما می توانید با آب و صابون ناحیه عمل را بشورید، حتما بلافاصله بعد از استحمام باید واژن خشک شود. به هیچ عنوان نباید از لگن آب گرم استفاده نمایید، چون سبب کشیدگی بخیه ها می شود.

دکتر بهمن پور عزیز در زمان استراحت باید نکات خاصی را رعایت کنیم تا نتیجه بهتری از جراحی لابیاپلاستی بگیریم؟

دوست عزیز در زمان استراحت و نشستن تا چهار هفته سعی نمایید که پاها را به شکل بسته نگه دارید، تا از فشار آمدن به بخیه ها اجتناب بورزید.

دکتر من خیلی نگران این هستم که بعد از عمل زیبایی لابیاها بخیه هام باز نشه، میشه من راهنمایی کنید؟

عزیزم شما باید به مدت سه هفته الی شش هفته بهتر است رابطه جنسی را برقرار نمایید تا مشکلی ایجاد نشود. تمامی مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی را مشاورین ما در این مرکز به شما آموزش می دهند.

سلام دکتر جان من می خوام لابیاپلاستی انجام بدم، اما خیلی برام مهمه که عکس لابیاپلاستی واقعی ببینیم، میشه خواهشا عکس لابیاپلاستی واقعی رو بزارید؟

سلام عزیزم، عکس لابیاها رو فقط در مطب ارائه می دهیم، برای حفظ حریم شخصی افراد از گذاشتن عکس واقعی معذوریم، شما می توانید به مطب مراجعه نمایید تا عکس لابیاپلاستی را مشاهده نمایید.

برای بیمارانی که از شهرستان میان آیا شرایطی دارید؟ از لحاظ نوبت گرفتن، و بقیه موارد زمانی دکتر جان؟

عزیزم، با مطب هماهنگ کنید، صبح نوبت دهی شوید تا جراحی تون زودتر انجام شود و بتوانید ظهر به شهر خودتان بازگردید.

دکتر بهمن پور عزیز مطالبتون عالی بود، میشه بگید آیا دقیقا لابیاها به یک اندازه برش داده می شوند؟

عزیزم، اول باید لابیاها رو ببنیم اگر نامتقارن باشند، خیر به یک اندازه برش داده نمی شوند، اما اگر منظورتون این هست که لابیاها متقارن میشه بعد از عمل زیبایی لابیاها بله تقارن بین لابیاها ایجاد می شود.

سلام، چرا میگن حتما باید توی بیمارستان عمل لابیاپلاستی انجام بشه؟ چرا باید بی هوشی کامل برای عمل لابیاپلاستی نیاز است؟

سلام عزیزم، عمل زیبایی لابیاها نیاز به بی هوشی ندارد، برعکس این عمل تحت بی حسی موضعی انجام میشه، در بیمارستان در موارد خاص انجام میشه، بلکه این عمل در کلینیک و یا مطب انجام می شود.

سلام، دکتر با عمل لابیا اطراف واژن هم سفید میشه؟ اصلا میشه اطراف لابیا هم با لیزر سفید کرد؟

سلام عزیزم، با عمل لبیوپلاستی اطراف واژن سفید نمیشود، بلکه سایزش کاهش پیدا می کند، با لیزر مونالیزا شما می توانید سفید کردن واژن را انجام دهید.

اگر بعد از لابیاپلاستی زایمان طبیعی داشته باشیم، باز نیاز به لابیاپلاستی هست؟

عزیزم، زایمان طبیعی باعث برهم خوردن تقارن و جراحی لابیاپلاستی ندارد، پس از عمل زیبایی لابیاها شما می توانید زایمان طبیعی داشته باشید، مشکلی ایجاد نمی شود.

لابیاپلاستی بدون بخیه یعنی با لیزر؟

در مرکز ما با کمک سافت سرجری می توان برای اشخاص لابیاپلاستی بدون بخیه را انجام دهیم، که شخص نیازی به جراحی نداشته باشد.

آیا دکتر جان عمل لابیوپلاستی دائمی هست؟

عزیزم عمل زیبایی لابیاها دائمی هستش، اگر نیاز به ترمیم نداشته باشد یک بار جراحی لابیاپلاستی کافی هست

تا چه مدت بعد از لابیاپلاستی نباید نزدیکی داشت؟

عزیزم، عمل لابیا برای هر شخص متفاوت است که تا چه مدت نباید نزدیکی داشته باشند، اما معمولا نباید تا یک ماه شخص نزدیکی داشته باشد.

سلام می خواستم بدونم مشهد هم این عمل لابیاپلاستی با لیزر رو انجام میدن یا نه اگر هست،آدرسش لطف می کنید؟

سلام عزیزم، متاسفانه کسی نمی شناسم که لابیاپلاستی در مشهد انجام بدهند.

آیا جای بخیه های لابیاپلاستی باقی می مونه؟ بخیه های لابیاپلاستی جذبی هستند یا نه؟

عزیزم، بخیه های لابیاپلاستی جذبی هستند و جای بخیه ها باقی نمی مونه

آیا عمل لبیوپلاستی را می توان 2 بار در طول زندگی انجام داد؟

عزیزم، این جراحی یکبار انجام بشه کافی است، اما اگر شخص بخواهد ترمیمی لابیاپلاستی را انجام دهد می تواند این جراحی را دوبار هم انجام دهد.

سن 40 سالگی دیر نیست برای انجام عمل زیبایی لابیاها؟

نه عزیزم، سن خاصی برای لابیاپلاستی مطرح نیست، عمل زیبایی لابیاها را می توان از سن بالای 18 سال تا 65 سال انجام داد و محدودیت سنی خاصی ندارد.

من شاغلم و فعالیتم سرکار زیاده، تا چه مدت بعد از لبیوپلاستی می تونم به کارم برگردم؟

عزیزم، بعد از عمل لبیوپلاستی بهتره که تا 72 ساعت استراحت کنید، سپس به سرکار بازگردید.

می خوام نوبت ویزیت بگیرم، لطفا من راهنمایی کنید که برای عمل لبیوپلاستی چه جوری وقت بگیریم؟

عزیزم، با شماره های مطب تماس بگیرید، شماره تماس ما 22175070-22179070

دکتر نازنین، میشه خواهشا جواب سوال من بدید، روش عمل لابیاپلاستی تون به چه شکل است؟

عزیزم، ما برای جراحی لابیاپلاستی از روش لیزر و جراحی استفاده می کنیم، بسته به وضعیت هر شخص متفاوت است.

دکتر چند وقت بعد از زایمان میشه لبیوپلاستی را انجام داد؟

سه ماه بعد از زایمان میشه عمل لابیوپلاستی را انجام داد، عزیز باید تورم بارداری از بین بره تا شما بتوانید این جراحی را انجام بدید.

میشه در ارتباط با حس جنسی بعد لابیاپلاستی توضیح بدید؟ چرا در آمریکا خیلی توصیه نمیشه این عمل

عزیزم، عمل زیبایی لابیاها اگر به درستی انجام شود، نه تنها حس جنسی کم نمی شود، بلکه باعث افزایش حس جنسی می شود، دکتر Aymanelattarmd برگزارکننده کنگره های مختلف لابیاپلاستی در دنیا هستند که خودشان در آمریکا مشغول به کار هستند.

برای جراحی لابیاپلاستی نیاز به بی هوشی هست؟

عزیزم، عمل لابیا نیاز به بی حسی موضعی دارد، شخص در موارد خاص فقط بی هوش می شود.

دوران نقاهت بعد از عمل لبیوپلاسی چقدر است؟

برای عمل لبیوپلاستی نیاز به 72 ساعت استراحت است.

آیا می شود کامل شکل واژن رو تغییر داد و زیبا کرد با جراحی لابیاپلاستی؟

بله عزیزم، به طور کلی این جراحی تغییرات بسیار خوبی بر روی لابیاها ایجاد می کند، اما اگر سفید کردن واژن و تنگ کردن واژن را بخواهید باید از سایر روش ها استفاده کنید.

من راهم دوره به شما چند جلسه باید مراجعه کنم تا عمل جراحی لابیاها را انجام دهم؟

عزیزم عمل لابیاپلاستی نیاز به یک جلسه دارد.

این عمل لابیاها همون عمل دوختن پرده بکارت هست؟

نه عزیزم، این عمل ربطی به پرده بکارت ندارد، بلکه سبب کاهش سایز لابیاها می شود.

میشه عکس انیمیشنی عکس قبل و بعد از لابیاپلاستی را ببینیم دقیقا چه اتفاقی می افته؟

عزیزم عکس قبل و بعد از لابیاپلاستی در بخش های مختلف سایت گذاشتیم، برای دیدن عکس لابیاپلاستی واقعی هم می توانید به مطب مراجعه نمایید.

آیا میشه این عمل دوبار در زندگی انجام داد؟

سلام عزیزم، این عمل معمولا یکبار انجام می شود، اما اگر شما نیاز به ترمیمی عمل لابیاپلاستی داشته باشید، نیاز است که یک بار دیگه جراحی را انجام دهید

دکتر میشه بگید که چه جوری میشه نوبت گرفت؟ من از رشت می خوام بیام تهران این عمل انجام بدم؟

عزیزم، خیلی از بیمارای ما از رشت مراجعه می کنند، شما جهت نوبت دهی عمل لابیاپلاستی با شماره ذیل تماس بگیرید : 2275070-22179070

من شنیدم این عمل خیلی درد داره؟ می خوام بدونم واقعا روشی وجود داره که لابیاپلاستی بدون درد انجام داد؟

سلام عزیزم، ما برای انجام جراحی لابیاپلاستی از بی حسی موضعی استفاده می کنیم که بیمار دردی را احساس نمی کند.

من اصفهان می خوام برای عمل لابیاپلاستی مراجعه کنم، دکتر میشه خواهشا بگید نوبت دهی تون برای شهرستانی ها به چه شکل هست؟

سلام عزیزم، نوبت دهی برای شما که اصفهان مراجعه می کنید بدین شکل است که از صبح نوبت دهی انجام میدیم که شما صبح جراحی شوید بتوانید تا ظهر به شهرخودتون برگردید.