چه جراحی های را همزمان با لابیاپلاستی می توان انجام داد ؟

چه جراحی های را همزمان با لابیاپلاستی می توان انجام داد؟

لابیاپلاستی یک جراحی مینور است که به دلیل اینکه حجم خونریزی بیمار بسیار کم است و اگر جراح زیبایی زنان کار عمل لابیاپلاستی را با دقت انجام دهد و در این زمینه تخصص و تبحر داشته باشد میزان خونریزی بسیار کم می باشد ، به همین دلیل می توان همزمان با آن سایر جراحی زیبایی واژن را انجام داد که در ادامه به بیان این نکته و نام جراحی های همزمان با لابیاپلاستی می پردازیم .

علت اینکه همزمان با لابیاپلاستی می توان سایر جراحی های زیبایی واژن را انجام داد خون بسیار کمی است که بیمار در زمان لابیاپلاستی از دست می دهد و با مشکل خاصی روبرو نمی شود و اینکه این جراحی ها در واژن یا خارج واژن انجام می شود .

چه جراحی های را همزمان با لابیاپلاستی می توان انجام داد ؟

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کند که اگر اشخاصی که جراحی زیبایی واژن و یا جراحی لابیاپلاستی را انجام می دهند مشکل بیماری زمینه ای یا مشکل خاصی نداشته باشند ، همزمان با عمل زیبایی لابیاپلاستی می توان سایر جراحی زیبایی واژن را انجام دهند .

تزریق چربی به واژن همزمان با عمل لابیاپلاستی

همزمان با جراحی لابیاپلاستی می توان تزریق چربی به واژن را انجام داد ، تزریق چربی به واژن در لابیاهای بزرگ انجام می شود . دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان در ابتدا بیمار را معاینه می کند در صورتی که شخص عفونت واژن را نداشته باشد ، تزریق چربی به واژن انجام می شود و تا زمانی که بهبودی کامل عفونت واژن انجام نشود تزریق چربی به واژن را انجام نمی دهند .

تزریق چربی به واژن برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق چربی به واژن برای اشخاصی که بسیار لاغر می باشند و یا با افزایش سن دچار آتروفی واژن شده اند بسیار مناسب است . تزریق چربی علاوه برجوانسازی ناحیه ژنیتال سبب ، تنگ کردن و برجسته شدن واژن می گردد . تزریق چربی را برای لابیاهای که به مرور زمان دچار آتروفی شده اند ، تزریق می کنند .

برای اشخاصی که لاغر هستند ، تزریق چربی به واژن از کجا چربی برداشته می شود؟

اشخاصی که لاغر هستند ، برای تزریق چربی به واژن سعی می شود از نواحی شکم و پهلو چربی برداشته شود ، چناچه چربی کافی وجود نداشته باشد ، از بانک چربی برای تزریق چربی استفاده می شود .

لابیاپلاستی همزمان با سفید کردن واژن

لابیاپلاستی همزمان با سفید کردن واژن امکان پذیر است ، بانوانی که عمل لابیاپلاستی را انجام می دهند، همزمان می توانند با آن سایر روش های جراحی زیبایی واژن نظیر سفید کردن واژن را انجام دهند که در این بخش به بیان آنها می پردازیم.

تنگ کردن واژن همزمان با لابیاپلاستی

در برخی از مواقع نه تنها لبه های واژن بسیار افتاده می شود ، بلکه شخص با گشادی واژن روبرو است که هر دو این عوامل در رابطه جنسی تاثیر گذار است ، در برخی از موارد مراجعه کنندگان دکتر بهمن پور بیان می کنند که می تواند همزمان با لابیاپلاستی تنگ کردن واژن را انجام دهند ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند ، بله می توان لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن انجام داد . با کمک لابیاپلاستی می توان سایز لابیاها را کاهش داد و با کمک تنگ کردن واژن می توان مشکل گشادی واژن را درمان کرد .

تنگ کردن واژن با نخ

عوامل مختلفی نظیر زایمان های متعدد طبیعی ، بالا رفتن سن سبب گشاد شدن واژن شده اند که امروزه نخ های واژینال جهت تنگ کردن واژن به بازار عرضه شده اند ، با کمک این نخ ها می توان گشادی واژن را درمان نمود .

تنگ کردن واژن با لیزر

روش دیگری برای تنگ کردن واژن و درمان شلی و گشادی واژن استفاده از لیزر است ، لیزر مونالیزا تاچ در درمان گشادی واژن بسیار موفق عمل کرده است ، این لیزر انقلابی عظیم در فیلد پزشکی زنان مخصوصا بخش واژینال به پا کرده است ، نه تنها در زمینه زیبایی بلکه در زمینه درمانی نظیر درمان مشکلات یائسگی و خشکی واژن این لیزر بسیار موفق و کارآمد عمل کرده است .

تنگ کردن واژن با ورزش کگل

تنگ کردن واژن با تمرینات کگل

زمانی که واژن بسیار شل نشده باشد و یا گشادی واژن بیش از حد نباشد ، با انجام برخی از تمرین ها نظیر تمرینات کگل می توان مشکلات گشادی واژن را برطرف نمود ، این تمرینات به تقویت عضلات کف لگن می پردازد، این تمرینات را باید در طول روز 5 بار انجام داد تا نتیجه مطلوب حاصل شود .

و…

لابیاپلاستی همزمان با زایمان سزارین

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که اگر چه با زایمان سزارین برشی در بخش واژن انجام نمی شود و آسیبی به بخش واژن وارد نمی شود ، اما توصیه دکتر بهمن پور این می باشد که همزمان با سزارین عمل لابیاپلاستی انجام نشود زیرا لابیاپلاستی یک جراحی زیبایی می باشد که هدف از عمل زیبایی لابیاها ، زیبا شدن لابیاها می باشد.

تقویت نقطه G همزمان با عمل لابیاپلاستی

یکی از مواردی که لذت جنسی را در زمان مقاربت جنسی افزایش می دهد ، نقطه G در بانوان است ، اگر این نقطه تقویت شود لذت جنسی در زنان دو برابر می شود ، همزمان با عمل لابیاپلاستی می توان تقویت نقطه G را انجام داد ، تقویت نقطه G به منظور ارگاسم بهتر می باشد که جراح زیبایی زنان آن را انجام می دهد .

درمان بی اختیاری ادرار همزمان با لابیاپلاستی

درمان بی اختیاری ادرار را می توان همزمان با جراحی لابیاپلاستی انجام داد ، برای درمان بی اختیاری ادرار ناحیه پیشابراه را دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان انجام می دهد تا بانوان مشکل بی اختیاری ادرار را نداشته باشند و از این بابت آزرده خاطر نشوند ، با درمان این بیماری می توان اختلال ارگاسم را در حد قابل توجهی بهبود بخشید .

درمان بی اختیاری ادرار به روش های مختلفی قابل انجام است که دکتر بهمن پور بسته به نیاز بیمار و شدت بیماری برای این هر شخص درمان متفاوتی را در نظر می گیرند .

تمامی جراحی زیبایی واژن را که در بالا ذکر شد می توان با لابیاپلاستی انجام داد ، در واقع با انجام این جراحی ها به شکل همزمان دیگر شخص نیاز نیست که پوزیشنش را تغییر دهد در واقع این جراحی ها در واژینال انجام می شود که جراح زیبایی زنان می تواند به شکل همزمان این جراحی ها را انجام دهد .

عدم کنترل ادرار

البته نیاز به ذکراست که انجام این جراحی زیبایی واژن همزمان با یکدیگر سبب طولانی تر شدن زمان عمل زیبایی دستگاه تناسلی می شود .

در نیمه جراحی زیبایی واژن جراح برای اینکه بیمار خسته نشود می تواند مقداری پوزیشن ها را در زمان جراحی اعمال نماید .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که بانوانی که می خواهند جراحی زیبایی واژن داخلی و جراحی زیبایی خارجی را بهبود ببخشند می توانند همزمان با لابیاپلاستی انجام دهند .

جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی را به آسانی می توان به شکل همزمان انجام داد و هیچ گونه مشکلی برای بانوان بروز نمی کند .

جراحی های را که همزمان با لابیاپلاستی می توان انجام داد شامل موارد ذیل است :

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی

و…

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *