بلندی کلیتوریس

بلندی کلیتوریس سبب ایجاد مشکلات زیادی برای بانوان می شود ، در این بخش راه های درمان را بیان می کنیم ، لازم به ذکر است بیان کنیم دستگاه تناسلی از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است ، هر بخش دارای فیزیولوژی خاص خود می باشد و هر بخش از قسمت های مختلفی تشکیل شده است .

با جراحی بلندی کلیتوریس می توان مشکلات واژن را درمان کرد و با لابیاپلاستی می توان لبهای واژن را کوچک کرد .

بخش داخلی از بخش های زیر تشکیل شده است :

• لوله های رحمی
  • رحم
  • سرویکس
  • تخمدان

بخش خارجی از بخش های زیر تشکیل شده است :

• کلیتوریس
  • دهانه واژن
  • لابیا ماژور
  • دهانه ادراری
  • لابیامینور
  • پرده بکارت

کلیتوریس در بخش بالایی واژن قرار دارد که عضوی نرم می باشد این بخش بسیار انعطاف پذیر است ، در زنان این عضو بسیار مهم است زیرا سبب به اوج لذت جنسی در زنان می شود ، این عضو در به ارگاسم رسیدن بانوان تاثیر می گذارد ، در زمان آمیزش جنسی اگر کلیتوریس تحریک شود سبب ترشح در دستگاه تناسلی داخلی بانوان می شود .

علت بزرگی کلیتوریس

بزرگی کلیتوریس در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد ، عواملی نظیر ارث ، اختلال در آنزیم های بدن و بسیاری از مشکلات دیگر که در ابتدا باید علت بزرگی کلیتوریس مشخص گردد ، سپس به درمان این مشکل پرداخته شود .

بزرگی کلیتوریس در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد ، عواملی نظیر اکتسابی و یا ارثی ، اگر علت بزرگی کلیتوریس ارثی باشد به دلیل اختلال آنزیم هیدرولازکربوسیلاز رخ می دهد و اگر بزرگی کلیتوریس به علت اکتسابی معمولا در رنج سنی بلوغ دختران رخ می دهد ، پرکاری غده فوق کلیه یکی دیگر از علت های بزرگی این ناحیه است .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان مهم ترین علت بزرگی کلیتوریس را اختلال در هورمون های زنان می دانند  .

بلندی کلیتوریس

جراحی کلیتوریس بسیار مهم است که توسط یک جراح متبحر انجام شود ، در صورتی که این جراحی توسط یک جراح که تبحر و تخصص ندارد انجام شود ، سپس آسیب جدی به واژن می شود .

جراحی کلیتوریس

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بد حالت شدن آلت تناسلی را به روش های مختلف درمان می کنند ، کوچک کردن این ناحیه کاری بسیار دشوار است ، بنابراین جراح در زمان جراحی ناحیه تناسلی نهایت دقت و تبحر را داشته باشد تا به عصب این بخش آسیبی وارد نشود .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان پس از معاینه دقیق اشخاص جراحی کلیتوریس را انجام می دهند ، ایشان خدمات دیگری نظیر سفید کردن واژن ، تنگ کردن واژن ، تزریق چربی به واژن را نیز انجام می دهند .