info@drbahmanpour.com   02126641827   09120897425

بلندی کلیتوریس

بلندی کلیتوریس :

بلندی کلیتوریس سبب ایجاد مشکلات زیادی برای بانوان می شود ، در این بخش راه های درمان را بیان می کنیم ، لازم به ذکر است بیان کنیم دستگاه تناسلی از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است ، هر بخش دارای فیزیولوژی خاص خود می باشد و هر بخش از قسمت های مختلفی تشکیل شده است .

بخش داخلی از بخش های زیر تشکیل شده است :

• لوله های رحمی
    • رحم
    • سرویکس
    • تخمدان

بخش خارجی از بخش های زیر تشکیل شده است :

• کلیتوریس
    • دهانه واژن
    • لابیا ماژور
    • دهانه ادراری
    • لابیامینور
    • پرده بکارت

چوچول یا کلیتوریس در بخش بالایی واژن قرار دارد که عضوی نرم می باشد این بخش بسیار انعطاف پذیر است ، در زنان این عضو بسیار مهم است زیرا سبب به اوج لذت جنسی در زنان می شود ، این عضو در به ارگاسم رسیدن بانوان تاثیر می گذارد ، در زمان آمیزش جنسی اگر کلیتوریس تحریک شود سبب ترشح در دستگاه تناسلی داخلی بانوان می شود .

بزرگی کلیتوریس در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد ، عواملی نظیر اکتسابی و یا ارثی ، اگر علت بزرگی کلیتوریس ارثی باشد به دلیل اختلال آنزیم هیدرولازکربوسیلاز رخ می دهد و اگر بزرگی کلیتوریس به علت اکتسابی معمولا در رنج سنی بلوغ دختران رخ می دهد ، پرکاری غده فوق کلیه یکی دیگر از علت های بزرگی این ناحیه است .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان مهم ترین علت بزرگی کلیتوریس را اختلال در هورمون های زنان می دانند  .

جراحی-کلیتوریس

جراحی کلیتوریس :

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بد حالت شدن آلت تناسلی را به روش های مختلف درمان می کنند ، کوچک کردن این ناحیه کاری بسیار دشوار است ، بنابراین جراح در زمان جراحی ناحیه تناسلی نهایت دقت و تبحر را داشته باشد تا به عصب این بخش آسیبی وارد نشود .

شما عزیزان در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام می توانید ما را همراهی  نمایید .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان