بهترین درمان عفونت های واژینال

عفونت واژینال چرا رخ می دهد ؟ علائم عفونت واژن شامل چه مواردی است ؟ در این بخش به بیان نکات مهم در خصوص عفونت واژینال می پردازیم و اینکه بهترین درمان عفونت های واژینال چیست ؟

دکتر بهمن پور بیان می کنند که باید عفونت واژن را سریع تر درمان نمود تا مشکلات جدیدی را برای شخص ایجاد نکند .

پیدا کرد عفونت های واژینال به خصوص عفونت های قارچی واژینال ساده است ، معمولا پزشک با بررسی تاریخچه بیماری شخص و یا بررسی علائم بیماری شخص می تواند تا حدی بیماری شخص را بررسی نماید .

پزشک در برخی از موارد با بررسی علائم و شرح حال بیمار می تواند به آسانی عفونت قارچی بیمار را تشخیص دهد در برخی از موارد نیاز است که شخص یکسری آزمایش ها را انجام دهد تا به شکل دقیق بتوان بیماری شخص را تشخیص داد، مواردی نظیر نمونه گیری از بافت واژن و یا مراجعه به آزمایشگاه جهت انجام برخی از آزمایش ها

بهترین-درمان-عفونت-های-واژینال

عفونت های خفیف و ساده

درمان بیماری که بیمارهای عفونتی دارد به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن نوع عفونت و شدت آن می باشد .

اگر بیماری زیاد خفیف نباشد ، با کمک دارو می توان این مشکل را برطرف نمود .

درمواردی که نیاز است که از سه دارو یا ترکیب بیشتری از داروها استفاده شود ، پزشک داروهای ضد قارچ را به بیمار تجویز می نماید .

در برخی از موارد نیاز است که از شیاف یا پماد جهت درمان استفاده شود در برخی از موارد هم نیاز است که برای بیمار از کرم های واژینال ، لوسیون پماد ، قرص های خوراکی و … استفاده شود.

متخصص زنان و زایمان به بیمارانی که این علائم را دارند توصیه می کند در صورتی که راه های درمان عفونت قارچی را در پیش گرفتن پس از دو ماه همچنان با علائم این بیماری همراه بودند ، حتما پزشک را مطلع سازند .

عفونت های جدی

برخی از زنان که بیماری عفونی دارند ، ممکن است با درمان های عادی درمان نشوند ، در نتیجه باید درمان های جدی تری را در پیش بگیرند .

در چه مواقعی باید به پزشک مراجعه نمایید

در مواقعی که شخص در واژن با مشکلات ذیل روبرو شد حتما باید به پزشک مراجعه نماید :

• خارش شدید
    • قرمزی
    • ورم
    • زخم شدن واژن

نکته ای را که باید در نظر بگیرید این است که در صورتی که سابقه ابتلا به به بیماریهای عفونی را بیش از 4 بار دارید در طول یکسال حتما باید تحت درمان قرار بگیرید و علت این امر مشخص شود .

اشخاصی که می خواهند لابیاپلاستی را انجام دهند ، در ابتدا باید عفونت واژن را درمان کنند ، سپس لابیاپلاستی را انجام دهند .

شماره ی تماس :

• 26641908
    • 09120897425

—————————————————————————–

جهت کسب اطلاعات در خصوص لابیاپلاستی می توانید به مقالات زیر مراجعه نمایید

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در بارداری

بهبودی پس از لابیاپلاستی با لیزر

هم چنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید .

thinstagram

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم با تشکر مدیریت سایت دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان

چهار − 1 =