تجربه عمل تنگ کردن واژن

تجربه عمل تنگ کردن واژن

توضیحات یکی از بیماران را که امروز تنگ کردن واژن انجام داده اند ،در این مقاله قرار می دهیم ، درابتدا توضیح مختصری را بیان می کنم که چرا ایشون نیاز به تنگ کردن واژن داشته اند .

خانم فراهانی دوتا زایمان طبیعی داشته اند که در زمان دوم به دلیل وزن زیاد نوزاد زایمان سختی را داشته اند که این زایمان باعث بد شکلی ورودی واژن ایشان شده بود ، طبق صحبتهای که روز مشاوره تنگ کردن واژن  بیان کردند ، پس از زایمان میلی به رابطه جنسی نداشتند .

تجربه عمل تنگ کردن واژن

علت های بی میلی جنسی پس از زایمان

خانم فراهانی به دلیل زایمان سخت دچار گشادی واژن شده بودند، که علاوه بر بی میلی جنسی همسرشون هم رقبتی به مقاربت جنسی نداشتند ، که علت این امر گشادی واژن پس از زایمان بوده ، البته نیاز به ذکر است که ایشان قبل از زایمان هم افتادگی مثانه داشتندکه همزمان با تنگ کردن واژن ، درمان افتادگی مثانه برای ایشان انجام شد .

درد حین جراحی تنگ کردن واژن

پاسخ مراجعه کننده

دکتر من فکر می کردم عمل سختی هستش ، خیلی از این امر استرس داشتم ، بی حسی موضعی که تزریق کردین کمی درد داشتم اما خدا روشکر الان که دوساعت از عمل میگذره درد ندارم ، فقط کمی سوزش دارم ، که شما فرمودین عادی برطرف میشه .

درخصوص شکل ظاهری ناحیه تناسلی تون بفرمایید ،از عمل تنگ کردن واژن راضی هستید؟

شکل ظاهری ناحیه تناسلی پس از عمل تنگ کردن واژن

دربخش ورودی واژن من یه بد شکلی بدی داشتم که واقعا برام ناراحت کننده بود، اما خداروشکر برطرف شده .

مدت زمان تنگ کردن واژن شما چقدر طول کشید ؟

مدت زمان تنگ کردن واژن

پاسخ مراجعه کننده

حدود 45 دقیقه الی یک ساعت عمل طول کشید ، من فکر می کردم که مدت زمان عمل ممکنه خیلی طول بکشه با توجه به اینکه عمل سختی داشتم اما تخصص وتبحر شما انقدر بالا بود که تقریبا یک ساعته عملم تموم شد .

خونریزی پس از تنگ کردن واژن دارید ؟

خونریزی پس از تنگ کردن واژن

دکتر جان یک مقدار خونابه دارم ، که از پد استفاده کردم ، سوال من اینه که تا کی ممکن این خونابه ها باشه ؟

عزیزم خونابه ها پس از چندساعت از بین میره نگران نباشید .

توضیحات دکتر بهمن پوردرخصوص تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن

درابتدا باید بیان کرد که تنگ کردن واژن به سه روش انجام می شود :

در مراجعه کنندگان عزیزی که مانند خانم فراهانی که گشادی واژن بیش از حد است ، استفاده از روش تنگ کردن واژن با لیزر و یا تنگ کردن واژن با نخ نتایج درخشانی برای شخص فراهم نمی شود ، بنابراین تنگ کردن واژن با جراحی انجام می شود که بتوان علاوه بر تنگ کردن ورودی واژن ، تنگ کردن برخی از نواحی داخلی را هم انجام داد .

تنگ کردن واژن و رفع مشکل گشادی واژن در بهبود زندگی تاثیر گذار است و سبب بالا رفتن کیفیت زندگی می شود ، زیرا یکی از عوامل تاثیر گذار در کیفیت زندگی مقاربت جنسی می باشد ، زمانی که زوجین از نزدیکی جنسی لذت ببرند سبب می شود که دیگر مشکلات زندگی زناشویی را در زمان مقاربت نداشته باشند در نتیجه اختلافات زناشویی کاهش می یابد .

عزیزان شهرستانی که در خصوص نقاهت و بستری شدن پس از تنگ کردن واژن سوال می کنند ، باید بیان کنم که تنگ کردن واژن نیاز به نقاهت خاصی ندارد ، شخص پس از 72 ساعت می تواند فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد ، تنگ کردن واژن نیازی به بستری شدن ندارد و شخص پس از گذشت چند ساعت بعد از عمل می تواند به منزل مراجعه کند .

رابطه جنسی پس از تنگ کردن واژن

در خصوص رابطه جنسی پس از تنگ کردن واژن باید بیان کرد که اگر تنگ کردن واژن با RF انجام شود ،شخص 24 ساعت پس از عمل می تواند  تنگ کردن واژن  انجام دهد ، اما اگر سایر روش ها باشد باید یک ماه از عمل بگذرد تا شخص بتواند مقاربت جنسی داشته باشد .

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *