لابیاپلاستی بدون بخیه

لابیاپلاستی بدون بخیه و درد

خیلی از بانوان و دختران واهمه بخیه های لابیاپلاستی را دارند، به خاطر همین مسئله بسیاری از آن ها از انجام لابیاپلاستی پشیمان می شوند، اما بهتر است بدانید که در مطب دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان برای اولین با کمک دستگاه سافت سرجری لابیاپلاستی بدون بخیه انجام می شود، اگر می خواهید بیشتر در خصوص لابیاپلاستی بدون بخیه اطلاعات کسب کنید ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان با دستگاه سافت سرجری به انواع جراحی زیبایی زنان می پردازند، با استفاده از  دستگاه سافت سرجری می توان از تیغ جراحی و لیزر استفاده نکرد به دلیل اینکه ظرافت جراحی را دو چندان می کند.

این دستگاه به دلیل ظرافتی که دارد متخصصان پوست و جراحان پلک از آن جهت زیبایی استفاده می کردند اما امروزه در زیبایی واژن از آن استفاده می شود، جراحی زیبایی واژن یک روش نوینی است که در سر تا سر اروپا و کشورهای اروپایی استفاده می شود جای جراحی های قبلی پلاستیک و جای بخیه در این روش اصلا وجود ندارد.

لابیاپلاستی بدون بخیه

لابیاپلاستی بدون بخیه حتی نیازی به بیهوشی ندارد، بیماران از این روش می توانند به آسانی بدون درد و خونریزی بهره ببرند و لابیاپلاستی را بهترین وجه ممکن انجام دهند.

دستگاه جدید لابیاپلاستی که برای اولین بار در ایران و در مطب دکتر بهمن پور ارائه شده است می تواند لابیاپلاستی را بدون بخیه و خونریزی انجام دهد، در این روش لابیاهای اضافی را با ظرافت خاصی جراحی می توان کرد.

لازم به ذکر است هر جراح زیبایی زنانی را نمی توان با این دستگاه انجام داد، بیمار باید کاندید مناسبی باشد که جراحی لابیاپلاستی را انجام دهد.

جراحی که در لابیاپلاستی تبحر و تخصص داشته باشد می تواند از این دستگاه استفاده نماید زیرا این دستگاه نیازمند دانش خاصی است که جراح باید بتواند هم جراحی پلاستیک لابیا را انجام دهد و هم برای مناطقی که نیاز است جای بخیه ها نماند از این دستگاه به عنوان یک یار کمکی استفاده کند. دکتر بهمن پورجراح زیبایی زنان بیان می کنند که ما فقط لابیاها را فقط با این دستگاه ترمیم نمی کنیم بلکه نواحی را که نیاز است ترمیم شود بدون بخیه جراحی کرده سپس سایر نواحی را جراح زیبایی زنان با دانش و تجربه ای که دارد جراحی می نماید.

نحوه لابیاپلاستی بدون بخیه و با لیزر

یکسری از لابیاها که چین و چروک و افتادگی روی کلاهک کلیتوریس دارند و فرد نمی خواهد با جراحی رو این ناحیه بخیه بخورد و جای بخیه ها بماند، از سافت سرجری کمک گرفته می شود که در آن میتوان رنگ بری کرد تا مناطق سیاه لبیاها حذف شود.

لابیاپلاستی با کمک لیزر مونالیزا نیز انجام می شود، زیرا در برخی از بانوان نمی توان با کمک روش سافت سرجری لابیاپلاستی بدون بخیه را انجام داد در نتیجه باید سایر روش ها را نظر گرفت.

در این روش با کمک لیزر بافت واژن برش داده می‌شود و همزمان با این برش انعقاد خون نیز صورت می‌گیرد و دیگر نیازی به زدن بخیه نیست. به همین خاطر است که لابیا پلاستی با لیزر به عنوان روش لابیاپلاستی بدون درد و خونریزی نیز شناخته شده است.

لیزر مونالیزا در انجام لابیاپلاستی بسیار کمک کننده است و می توان بسیاری از مشکلات واژن را با کمک این لیزر بسیار عالی انجام داد، این لیزر فواید بسیار زیادی دارد، به گونه ای که با کمک آن می توان بسیاری از مشکلات واژن را درمان نمود.

شناخت نقاط عصبی کلیتوریس در این جراحی بسیار پر اهمیت است زیرا اگر این کار توسط فرد متبحر انجام نشود میتواند به اعصاب و عروق خونی آسیب بزند.

اگر جراحی به درستی انجام شود نه تنها حس بیمار را در آن ناحیه کم نمی کند بلکه بیمار حس بهتر و بیشتری را در هنگام مقاربت جنسی خواهد داشت.

فواید لابیاپلاستی بدون بخیه

لابیاپلاستی بدون بخیه مزایای فراوانی دارد به همین دلیل است که بسیاری یاز خانم ها و دختران جوان به دنبال آن هستند. در زیر به تعدادی از این مزایا اشاره شده است:

  • سلول های واژن در زمان عمل لابیاپلاستی شروع به ترمیم ناحیه کرده، با عمل لابیاپلاستی که با استفاده از دستگاه سافت سرجری استفاده می شود حتی می توان بخیه های برجسته که در جراحی قبلی لابیاپلاستی بوده است را ترمیم کرد.
  • از بین بردن چین و چروک لابیاها بدون بخیه مهم ترین مزیت این دستگاه برای دختران جوان و بانوان است، بسیاری از بیمارانی که به دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که نمی خواهند به هیچ عنوان جای بخیه ها باقی بماند در نتیجه با کمک این دستگاه می توان این نیاز بیماران را برآورده کرد.
  • لابیاپلاستی با این روش دوره نقاهت کوتاه تری نسبت به روش جراحی دارد.
  • خوشبختانه لابیاپلاستی بدون بخیه نیاز به بیهوشی ندارد.
  • جزو روش های کم تهاجمی و ایمن است.

نقاهت پس از لابیاپلاستی بدون بخیه

دوره نقاهت پس از لابیاپلاستی بدون بخیه و خونریزی بسیار کمتر از سایر جراحی ها می باشد، به دلیل اینکه در این جراحی برشی ایجاد نمی شود و آسیب به بافت شما به کمترین میزان خود می رسد، پس از عمل لابیاپلاستی با این روش شخص درد و تورم بسیار کمتری را دارد.

  • پس از عمل پزشک برای شما دارو هایی را تجویز می کند که شخص باید استفاده نماید، نیاز است تا 14 روز این داروها را طبق دستور پزشک مصرف نماید.
  • بیمار نباید تا مدتی فعالیت های سنگین انجام دهد.
  • پماد های ترمیم کننده که برای فرد تجویز شده باید به موقع استفاده شود.
  • از مصرف سیگار و مشروبات الکلی پرهیز شود تا خطر خون ریزی به حداقل برسد.
  • بهتر است تا یک ماه رابطه جنسی نداشته باشید.

بیهوشی در لابیاپلاستی بدون بخیه

عمل لابیاپلاستی معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود، اما در مواردی که سایز لابیاها بزرگ است و در کنار عمل لابیاپلاستی نیاز به انجام چندین عمل نظیر عمل تنگ کردن واژن، بالا کشیدن مثانه، تزریق چربی و … است، لابیاپلاستی را با بیهوشی انجام می دهند.

هزینه لابیاپلاستی بدون بخیه

هزینه عمل لابیاپلاستی بدون بخیه به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است:

  • بزرگی لابیاها
  • میزان عدم تقارن‌ لابیاها
  • تجهیزات کلینیکی
  • تکنیک انتخابی از سوی جراح
  • سابقه و تخصص جراح لابیاپلاستی
  • نوع دستگاه لیزر

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
2 پاسخ
  1. میشه بگید سافت سرجری که گفتین به چه شکل ، واقعا درد نداره ؟ شما خانم دکتر این روش برای من که مادر زادی لابیاهام بزرگه تایید می کنید ؟

    1. عزیزم هیچ دردی ندارد ، برای لابیاهای بزرگ باید از سایر روش ها استفاده شود ، لابیاهای کوچک را می توان با سافت سرجری عمل زیبایی لابیا کرد برای لابیاهای بزرگ و افتاده از سایر روش های لیزر باید استفاده کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *