آیا تزریق چربی به واژن دردناک است

آیا تزریق چربی به واژن دردناک است

آیا تزریق چربی به واژن دردناک است

تزریق چربی به واژن را در چه مواقعی باید انجام داد؟ ، تزریق چربی به واژن با بی هوشی است یا بی حسی ؟  آیا تزریق چربی به واژن دردناک است ؟  در این مقاله بیشترین سوالاتی را که بیماران در خصوص تزریق چربی بیان می کنند را قرار می دهیم تا بیشتر با این تکنیک جراحی زیبایی واژن آشنا شوید .

آیا می دانستید تزریق چربی به واژن سبب افزایش میل جنسی می شود ؟ آیا می دانستید در واژن نقطه ای بنام جی پوینت وجود دارد که در ارگاسم بانوان تاثیر گذار است .

آیا تزریق چربی به واژن دردناک است

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به ناحیه تناسلی یکی از روش های جدید برای جوانسازی واژن می باشد ، تزریق چربی در گذشته در نواحی گوناگون بدن نظیر صورت و دست ها تزریق می شد ، اما امروزه با به کارگیری تکنیکی می توان برای برطرف کردن برخی از مشکلات واژن در ناحیه تناسلی تزریق شود .
با تزریق چربی به واژن می توان علاوه برافزایش اعتماد به نفس در اشخاص ، شادابی و سفت کردن بافت واژن را انجام داد .
تزریق چربی به لابیاها را دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان با تکنیک های روز دنیا انجام می دهد ، با کمک این روش می توان چین و چروک واژن را درمان کرد و اگر در بخش های ابتدایی و سطحی باشد به مقدار کمی سبب روشن شدن واژن می شود .

یکی از سوالاتی که همواره بیان می شود ، این است که

همیشه این سوال مطرح می شود که آیا تزریق چربی به واژن دردناک است ؟ آیا شخص باید بی هوش شود ؟ در ادامه مقاله می توانید نکاتی در خصوص اینکه آیا تزریق چربی به واژن دردناک است را مطالعه نمایید .

آیا تزریق چربی به واژن دردناک است ؟

دکتر بهمن پور جراح زیبای زنان بیان می کند به دلیل اینکه از بی حسی موضعی قبل از تزریق چربی به دستگاه تناسلی استفاده می شود ، این روش نه تنها درد ندارد بلکه شخص در زمان تزریق چربی به واژن می تواند ، کارهای متفرقه را انجام دهد تا جراحی وی به پایان برسد .

بهترین کاندید مناسب تزریق چربی به واژن چه اشخاصی هستند ؟ تزریق چربی به لابیاها را چه کسانی می توانند انجام دهند ؟ در ذیل به بیان پاسخ این نکات می پردازیم .

مناسب ترین کاندیدا بر ای انجام جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی

  • زنانی که لب های واژنشان سایز نسبتا زیادی دارد و پهنای این اجزا بیشتر از حالت عادی است.
  • زنانی که سابقه زایمان های متعددی داشته و فرم و شکل واژن از حالت ایده آل خارج شده است.
  • زنانی که در حین انجام مقاربت با درد زیادی مواجه می شوند.
  • این افراد مناسب ترین کاندیدا برای انجام جراحی لابیاپلاستی یا زیبایی واژن هستند.

بهتر است بدانید که تزریق چربی به واژن را با بی حسی موضعی انجام می دهند .

دکتر بهمن پور جراحی زیبایی واژن را همزمان با چند تکنیک روز دنیا انجام می دهند ، آیا می دانستید که در مطب ایشان با تزریق چربی به نقطه جی پوینت می توان ارگاسم را در بانوان افزایش دهید .

در بخش تصاویر سایت شما عزیزان می توانید تمامی نکات جراحی زیبایی واژن را به شکل خلاصه و با مطالعه متن های کوتاه ذکر شده در تصاویر بدانید .

تصاویر لابیاپلاستی

در بخش سوالات متداول سایت ، دکتر بهمن پور تمامی سوالات مربوط به جراحی زیبایی واژن ، شامل سوالات متداول سفید کردن واژن ، سوالات متداول تنگ کردن واژن و سوالات متداول جراحی لابیاپلاستی را پاسخ داده اند ، در این بخش سوالات بیان شده از طرف بیماران دکتر بهمن پور می باشد .

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *