ثلاث طرق لتبييض المهبل

سفید کردن واژن و روش های آن

بانوان جهت حفظ جذابیت های خود به دنبال روش های مختلفی برای سفید کردن واژن هستند، برخی از تلاش های بانوان برای حفظ زیبایی و تناسب اندام ممکن است از دیدگاه سایر اشخاص پنهان بماند، مواردی مانند آرایش صورت، رژیم غذایی و مدل مو ، تغییر رنگ مو و… را اطرافیان متوجه می شوند، اما اگر بانوان جراحی زیبایی واژن را انجام دهند ممکن است همه اشخاص متوجه نشوند.

سه روش سفید کردن واژن

یکی از مشکلات خانم ها تیرگی واژن است که ممکن است آن ها را آزار دهد. تیرگی واژن از جمله مواردی است که در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد، تیرگی واژن شاید به چشم اطرافیان نیایید اما سبب می شود که شخص در زمان مقاربت جنسی خجالت بکشد و اعتماد به نفس خود را از دست دهد . روش های مختلفی برای سفید کردن واژن وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. پس تا انتها همراه ما باشید.

عواملی که سفیدی واژن را از بین می برد

چه چیز هایی باعث تیرگی و سیاهی ناحیه تناسلی خانم ها می شود؟ آیا میتوان از این عوامل جلوگیری کرد؟ در زیر به عواملی که باعث تیرگی واژن می شود اشاره می کنیم:

  • تولید بیش از حد ملاتونین در واژن
  • افزایش سن
  • عوامل ارثی و ژنتیکی
  • اختلال در هورمون ها
  • عفونت
  • استفاده مداوم از پودر تالک
  • اضافه وزن و چاقی
  • استفاده مداوم از تیغ
  • کمبود برخی از ویتامین ها در بدن
  • پوشیدن لباس های تنگ
  • استفاده از برخی از محصولات وشوینده ها

انواع روش های سفید کردن واژن

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که امروزه بانوان مانند صورت و سایر نقاط بدن به روشن شدن و جوانسازی ناحیه تناسلی خود توجه بسیار زیادی دارند. روش های مختلفی برای روشن سازی واژن ذکر شده است که برخی از آن ها نیز ممکن است تاثیر منفی داشتنه باشد. در ادامه به معرفی برخی از رایج ترین روش ها می پردازیم:

سفید کردن واژن با صابون

بانوان سفید کردن واژن را به روش های مختلفی انجام می دهند، یکی از این روش ها استفاده از صابون است. سفید کردن واژن که با صابون های مشخصی انجام می شود با عوارضی همراه است، این عوارض سبب به هم خوردن PH واژن می شود زیرا دارای مقدار زیادی مواد شیمایی هستند و پس از مدتی سبب تیرگی بیشتر واژن می گردد.

سفید کردن ناحیه تناسلی با کرم های موضعی

کرم های موضعی راه حل دیگری می باشد که بانوان برای سفید کردن واژن از آن استفاده می کنند، برخی از کرم های موضعی گیاهی می باشند و برخی دیگر شیمیایی می باشند، در برخی از اشخاص کرم های موضعی سبب ایجاد عوارض در شخص می شود، به همین دلیل توصیه نمی شود که از کرم های موضعی استفاده شود، برخی از کرم های موضعی حتی سبب تیره تر شدن واژن و دستگاه تناسلی می شود.

سفید کردن ناحیه تناسلی با کرم های موضعی

رفع تیرگی واژن با جوش شیرین

متاسفانه برخی از مطالب غیرعلمی منتشر شده است با عنوان رفع تیرگی واژن با جوش شیرین که کاملا اشتباه است، این دسته از مواد ممکن است در اشخاص حتی حساسیت شیمیایی ایجاد کند، این روش ها نه تنها اثبات نشده اند بلکه سبب بدتر شدن پوست واژن و حتی سوزش و خارش هم می شوند.

سفید کردن واژن با لیزر

یکی از رایج ترین و بهترین روش ها، روشن کردن واژن با لیزر است. لیزر مونالیزا تاچ در سفید کردن واژن بسیار موفق عمل کرده است، لیزر مونالیزا هم چنین در جراحی زیبایی واژن استفاده می شود، یکی دیگر از کاربردهای لیزر مونالیزا سفید کردن واژن است که دکتر بهمن پور به منظور سفید کردن واژن از این لیزر استفاده می کند.

با لیزر مونالیزا می توان پوست را تازه کرد و بخش های که در واژن تیره می باشند را حذف نمود. سفید کردن واژن یک درمان کوتاه مدت نیست بلکه برای همیشه بافت های تیره پوست واژن حذف می شود.

مزایا سفید کردن واژن با لیزر

  • بدون درد
  • بدون خونریزی
  • ماندگاری بالا
  • انجام در کمترین زمان
  • عدم نیاز به بستری شدن
سفید کردن واژن با لیزر

با سفید کردن، واژن چند درصد روشن می شود؟

سفید کردن واژن را دکتر بهمن پور با لیزر مونالیزا انجام می دهند، بهتر است بدانید که تا 70 درصد می توان واژن را نسبت به آن چیزی که هست روشن تر نمود، با لیزر مونالیزا نیز می توان جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی را نیز انجام داد. سفید کردن واژن با لیزر سبب می شود که پوست بهتر و روشن تری داشته باشید، دکتر بهمن پور پس از سفید کردن واژن با لیزر یکسری داروها را به بیمار می دهند که سفید شدن واژن هر چه بهتر نتیجه دهد ، با مصرف داروهای پس از سفید کردن واژن ماندگاری سفید کردن واژن بیشتر می شود.

لیزر مونالیزا تاچ مانند لیزر موهای زائد نیست که شخص بخواهد ماهانه و مجدد از آن استفاده نماید بلکه دارای ماندگاری بالایی می باشد. لیزر مونالیزا تاچ نتایج بسیار درخشانی دارد، به دلیل اینکه این روش غیرتهاجمی می باشد شخص پس از سفید کردن واژن نقاهت ندارد و بیمار پس از روشن کردن واژن با لیزر هیچ عوارض و خطراتی روبرو نمی شود .

سفید کردن واژن همزمان با لابیاپلاستی امکان پذیر است؟

لابیاپلاستی همزمان با سفید کردن واژن امکان پذیر است، بانوانی که عمل لابیاپلاستی را انجام می دهند، همزمان می توانند با آن سایر روش های جراحی زیبایی واژن نظیر سفید کردن واژن را انجام دهند.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
41 پاسخ
  1. بهترین روش رفع تیرگی واژن خانم دکتر چیه ؟ من واژنم خیلی تیره است و این مسئله باعث شده که اعتماد به نفسم کاهش پیدا کنه

    1. بهترین روش سفید کردن واژن با لیزر است ، عزیزم ما از چهار متد برای سفید کردن واژن استفاده می کنیم

  2. دکتر جان ببخشید من یه سوال دیگه داشتم این هستش که سفید کردن واژن با جوش شیرین ممکنه باعث سفید شدن واژن بشه ؟ خیلی جاها درباره سفید کردن واژن با جوش شیرین و یا سفید کردن واژن با زرد چوبه مطلب نوشتن شما این روش ها رو تایید می کنید ؟

  3. میشه کرم سفید کننده واژن معرفی کنید ؟ من خیلی دلم می خواد واژنم سفید بشه دنبال یه کرم خوب برای سفید کردن واژنم هستم ، دکتر شما چه کرمی رو معرفی می کنید .

  4. سلام خانوم دكتر من ٨ماه سزارين شدم خيلي ناحيه واژينالم تيره شده از بارداري به بعد سياه شد اللن واقعا رنج ميبرم براي سفيد كردنش و روشن شدنش بايد چه كنم?

    1. سلام عزیزم ، سفید کردن واژن بسیار به شما کمک می کند ، در مطب ما با کمک چهار روش می توان سفید کردن واژن را انجام داد

  5. تو یه روز میشه لابیاستی و سفید کردن انجام داد من وقت ندارم و می خوام برای لابیاپلاستی از تبریز بیام پیشتون .

    1. سلام عزیزم ، بله میشه در یک روز هم سفید کردن انجام داد هم لابیاپلاستی ، شما برای نوبت دهی با مطب تماس بگیرید : 22175070-22179070

  6. سلام خانم دکتر من برای سفید شدم کشاله ران و واژ ن خواستم بدونم هم هزینه نشو ،،هم اینکه آیا با لیز این کار و انجام میدید ،بعد اینکه هزینه برداشتن لبه های واژن توضیح بدید ممنون میشم ،،،بعد اینکه برای سفید شدن چند جلسه طول می کشه ،،،

    1. سلام ، برای سفیدی واژن باید معاینه تون کنم برحسب میزان تیرگی واژن و نوع پوستون روش روشن کردن واژن انتخاب می شود ، هزینه لابیاپلاستی و سفید کردن خواهشا یا تماس بگیرید و یا دایرکت اینستاگرام مطرح نمایید تا به شما قیمت ها داده شود .

  7. من خرداد ماه عمل ترمیم انجام دادم پيش يه دكتر ديگه تا دوماه اول خوب بود ولی الان حس میکنم واژنم باز شده باز تو آیینه که نگاه میکنم باز بازه اين طبيعي دكتر ، خواهش ميكنم بهم بگيد من دوبار لابياپلاستي انجام دادم اما نتيجه ممكن نگرفتم ، شما ترميم لابياپلاستي قبول مي كنيد ؟

    1. عزیزم باید ابتدا معاینه تون کنم ببینم اصلا نیاز به ترمیم لابیاپلاستی دارید ، بعد اگر نیاز به ترمیم لابیاپلاستی داشته باشید این کار براتون انجام بدم

  8. من بیست و چهار سالمه و تازه ازدواج کردم پوستم سبزه س و به همین خاطر واژنم خیلی تیره س جوری ک واقعا باعث خجالتم میشه، ن تنها پوست واژن حتی لابیای مینور که واقعا سیاهه، میخواستم بدونم اونجا هم سفید میشه؟ و اینکه من چون خارج از کشور زندگی میکنم نمیتونم بیشتر از یک ماه ایران باشم ، تو یک جلسه امکان داره ؟ و البته هزینه ش رو هم میخواستم بدونم. تزریق چربی و روشن سازی واژن

    1. سلام عزیزم ، برای رفع تیرگی واژن سفید کردن موثر هست ، در مطب ما از چهار متد برای سفید کردن واژن استفاده میشود که برحسب تیرگی واژن هر شخص و انتظاراتی که دارد، روش درمانی آن تعیین می گردد . جلسات دو هفته یکبار برای سفید کردن واژن شما انجام می شود ، البته یک جلسه هم نتایج درخشانی دارد .

  9. دكتر سفيد كردن واژن برای کسایی که تخمدان پلی کیستیک دارن ضرر نداره موجب نازایی نمیشه اشعه لیزر؟

    1. سلام عزیزم ، سفید کردن واژن و تخمدان پلی کیستیک بهم مرتبط نیستند و سفید کردن هیچ اثر روی کیست شما ندارد ، خیر لیزر مخصوص واژینال است و عوارضی ندارد که سبب نازایی شود

  10. جوش شيرين دكتر من تو اينستا خيلي ديديم كه ميگن باعث سفيدي واژن ميشه ، اگر اين روش تاييد مي كنيد دكتر به من ميگيد به چه شكل بايد استفاده كنم ؟

    1. عزیزم این روش های سنتی روش کردن واژن نظیر جوش شیرین ، زرد چوبه و … در شخص سبب حساسیت پوستی و پیلینگ شیمیای می شود .

  11. سفيد كردن واژن با زردچوبه و سركه رو خيلي اينستا تبليغ ميكنند، دكتر به چه شكل بايد مصرف شه ، شما اين روش تاييد مي كنيد

    1. سفید کردن واژن با زردچوبه و یا سفید کردن واژن با سرکه عزیزم اصلا تاثیری ندارد بلکه در بسیاری از اشخاص سبب پلینگ شیمیایی می شود .

  12. سلام خانم دکتر. من لیزر موهای زائد انجام میدم. اگه بخوام لیزر روشن سازی انجام بدم ضرری نداره؟ هزینه روشن سازی بیکینی رو لطف میکنید بگید؟

    1. سلام عزیزم ، لیزر مو زائد هیچ تاثیری بدی بر بدن ندارد ، هزینه سفید کردن تماس بگیرید و یا داخل اینستاگرام بنده پیام بزارید : آدرس اینستاگرام : @drbahmanpour

  13. دكتر من از شيراز ميخوام بيام قبل از اومدن به مطبتون دوتا سوال داشتم
    اول اينكه دكتر من مجردم ميتونم سفيد كردن واژن انجام بدم بعد از بارداري تيره نميشه ؟
    دوم اينكه دكتر من اگر بيام نياز همراه داشته باشم ؟

    1. سلام عزیزم ، در پاسخ به سوال اولتون باید بیان کرد که پس از زایمان ، سفید کردن واژن به حالت اولیه باز نمی گردد .

  14. سلام خانم دکتر. من بیماری ceratine vascular دارم. هنوز به لوپوس دچار نشدم ولی بیماری که خدمتتون گفتم رو دارم. میخواستم بدونم که میتونم از لیزر مونالیزا برای سفید کردن واژن استفاده کنم و این که تاثیر و دوامش چقدر برام میماند. البته تیرگی واژن من زیاد نیست همین مقدار کم رو میخوام از بین ببرم. ممنونم

  15. سلام خانم دکترروزتون خوش.شمابرای تیرگی پوست زیربغل هم لیزرانجام میدین؟حدودا چندجلسه لازمه حداکثرش؟آخه من بایدازخوزستان بیام تهران

  16. سلام دکتر من ۱۷ سالمه واژنم سیاه شده
    نمیدونم باید چیکار کنم میشه لطفا کمک کنید لیزر هم میرم
    میخوام سفید بشه

  17. سلام خانم دکتر واژن من به خاطر بارداری خیلی سیاه و تیره شده واسه سفید شدن واژن اگه بخوام بیام واسه جنین ضرر داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *