خشکی واژن بعد از زایمان

خشکی واژن بعد از زایمان

خشکی واژن بعد از زایمان

پس از زایمان بانوان مشکلات مختلفی را تجربه می کنند ، یکی از این مشکلات ، خشکی واژن بعد از زایمان است ، متاسفانه خشکی واژن بعد از زایمان نه تنها باعث اذیت شدن خود شخص می شود بلکه سبب ایجاد مشکلاتی در روابط زناشویی می شود که در این بخش به بیان آنها می پردازیم .

تحلیل واژن به علت های مختلفی رخ می دهد،بهتر است بدانید رطوبت در بخش های دیواره واژن وجود دارد که زمان تحریکات جنسی وبرقراری رابطه جنسی بیشتر می شود به گونه ای که سبب افزایش ترشحات واژن و لغزنده بودن آن می شود ، اما زمانی که استروژن بدن کاهش یابد این دیواره علاوه برآنکه نازک می شود، با خشکی روبرو می شود که جراحی زیبایی واژن و استفاده از لیزر مونالیزا از این امر پیشگیری می نماید.

خشکی واژن پس از زایمان

خشکی واژن بعد از زایمان

آیا می دانستید که بانوان پس از زایمان علاوه بر مبتلا شدن به افسردگی با تغییراتی در واژن روبرو می شوند که یکی از این تغییرات خشکی واژن بعد از زایمان است ؟

علت های مختلفی سبب خشکی واژن پس از زایمان می شود، عواملی نظیر

علت های خشکی واژن

  • افزایش سن
  • یائسگی
  • زایمان تغییرات هورمونی در زمان پریود
    و…

علائم خشکی واژن

  • تکرر ادرار ( بیمار به شکل مکرر نیاز به دفع پیدا خواهد کرد )
  • در حین رابطه جنسی شخص با خونریزی مواجه می شود
  • احساس درد در واژن
  • خارش در واژن
  • احساس سوزش در واژن

در دوران بارداری بدن به خصوص واژن با تغییرات زیادی روبرو می شود ، این تغییرات رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار داده و سبب می شود که شخص در زمان برقراری رابطه جنسی با درد روبرو شود.
تغییرات هورمونی پس از زایمان
پس از زایمان شخص با تغییرات هورمونی روبرو می شود ، این تغییرات در بخش پروژسترون و استروژن رخ می دهد،از آنجا که این دو هورمون در عملکرد بدن بسیار مهم می باشند باید به حد متعادلی در بدن تولید شوند.
دورانی مانند بلوغ و یائسگی سبب تغییرات این دو هورمون می شوند که با مراجعه به پزشک می توان مجدد این هورمون ها را به حالت های اولیه خود بازگرداند .
دکتر بهمن پور با استفاده از روش های روز دنیا نظیر لیزر مونالیزا به درمان این مشکلات می پردازند، لیزر مونالیزا در فیلد پزشکی بانوان انقلاب عظیمی را ایجاد کرده است، به گونه ای که بسیاری از مشکلات واژن نظیر جوانسازی واژن با کمک این لیزر انجام می شود و شخص دیگر مشکلات واژن را نخواهد داشت ، جراحی زیبایی واژن را با استفاده از لیزر مونالیزا می توان انجام داد.

هم چنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید .

th instagram

جهت اطلاعات بیشتر شما در زمینه لابیاپلاستی در مقالات ذیل مهم ترین سوالاتی را که بیان می شود در خصوص این جراحی را قرار می دهیم .

x1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpdx1f447.png.pagespeed.ic.gocRcY5kpd

سایر مقالات مرتبط با لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا

هزینه هر جلسه لیزر مونالیزا

درمان خشکی واژن با لیزر

لیزر جوانسازی واژن

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *