جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن چیست

جراحی زیبایی واژن چیست؟ چرا بانوان باید جراحی زیبایی واژن را انجام دهند ؟ روش های جراحی زیبایی واژن چیست؟ کدام لیزر برای جراحی زیبایی واژن استفاده می شود؟ در این مقاله به بیان نکات کلی در خصوص این سوالات می پردازیم

جراحی زیبایی واژن را بانوان به دلایل مختلفی انجام می دهند عواملی نظیر درمان گشادی واژن ، درمان افتادگی واژن و یا به منظور زیبا سازی واژن ، نکته ای را که بانوان باید در نظر بگیرند ، تخصص و تبحر جراح زیبایی زنان است ، زیرا تخصص و تبحر جراح زیبایی زنان در نتیجه بسیار تاثیر گذار است.

جراحی زیبایی واژن شامل چه جراحی هایی می شود؟

جراحی زیبایی واژن شامل زیر مجموعه های بسیاری می شود که در ذیل مهم ترین آنها را بیان می کنیم:

تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن شامل روش های مختلفی می باشد که این روش برای بانوانی که دچار گشادی واژن شده اند بسیار موثر است زیرا به وسیله جراحی یا نخ های تنگ کردن واژن یا به وسیله لیزر می توان تنگ کردن واژن را انجام داد .

جراحی زیبایی واژن می تواند  به منظور درمانی باشد ، برای بانوانی که بی اختیاری ادرار دارند می توان با کمک روش های مختلف درمان بی اختیاری ادرار را انجام داد .

01:17
truncate dir-rtl

چه زمانی نیاز به جراحی تنگ کردن واژن داریم؟ | دکتر میترا بهمن پور

سفید کردن واژن

سفید کردن واژن به منظور از بین بردن تیرگی های واژن می باشد ، بسیاری از بانوان از تیرگی واژن خود  بسیار شاکی هستند که به کمک لیزر سفید کردن واژن می توان این مشکل را از بین برد .

سفید کردن واژن در مطب دکتر بهمن پور علاوه بر اینکه با کمک لیزر انجام می شود  ، به کمک داروها ماندگاری آن را طولانی تر می کنند.

متدهای روز دنیا انجام می دهد که در روش سافت سرجری عمل زیبایی لابیا نیازی به بخیه و خونریزی نیست ، این عمل با بی حسی و درکمترین زمان قابل انجام است .

00:57
truncate dir-rtl

سفید کردن واژن با لیزر

هزینه لیزر واژینال

در خصوص هزینه جوانسازی واژن باید بیان کردن لیزر واژینال به منظور جوانسازی و کارهای زیبایی انجام می شود در نتیجه مانند سایر جراحی های زیبایی شامل بیمه نمی شود .

هزینه لیزر واژینال به عوامل مختلفی بستگی دارد نظیر دستمزد جراح ، مکان جراحی در مطب یا کلینیک ، مکان جغرافیایی و … ، به همین دلیل نمی توان به طور دقیق هزینه لیزر واژینا ل را بیان کرد .

سن استفاده از لیزر واژینال

در خصوص سن لیزر واژینال باید بیان کرد که دختران پس از اتمام سن 18 سال کامل می توانند از لیزر واژینال استفاده نمایند ، حداکثر سنی که بانوان می توانند از لیزر واژینال استفاده نمایند سن 65 سال می باشد .

دختران باکره از لیزر واژینال به منظور سفید کردن واژن و لابیاپلاستی می توانند استفاده نمایند ، یکی از دغدغه های دختران باکره این می باشد که این لیزر به پرده بکارت آسیبی وارد می کند یا خیر ؟

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که لیزر واژینال هیچ آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کنند بنابراین دختران با خیال آسوده می توانند از این لیزر به منظور زیبایی واژن استفاده نمایند ، برخی از جراحی زیبایی واژن را دختران باکره نیز می توانند انجام دهند

عمل زیبایی لابیا

در اثر عوامل مختلفی ممکن است شخص دارای لابیاهای نامتقارن ، بزرگ و آویزان باشد ، اشخاص با انجام عمل زیبایی لابیا می توانند این مشکلات را برطرف نمایند ، عمل زیبایی لابیا نه تنها در ظاهر دستگاه تناسلی تغییراتی ایجاد می کند بلکه با عمل زیبایی لابیا میل جنسی افزایش می یابد و شخص با مشکلاتی که به دلیل لابیاهای بزرگ و نامتقارن روبرو بود دیگر این مشکلات را ندارد .

عوارض لابیاپلاستی

عوارض لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک جراحی مینورار می باشد که هیچ عوارض خاصی ندارد ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که اگر شرایط بیمار قبل از جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی یک شرایط مناسب و نرمال باشد و بیماری خاصی نداشته باشد مشکل خاصی برای بیمار پیش نمی آید .

نکته ای که باید به آن توجه شود تخصص و تبحر جراح است که با ظرافت خاصی جراحی لابیاپلاستی را انجام دهد تا برای بیمار عارضه  خاصی ایجاد نکند .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان بیان می کنند که بیماران عزیز باید یکسری نکات خاصی را باید پس از لابیاپلاستی انجام دهند شامل شست و شوی واژن است .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان یکسری نکات ریزرا که پس از لابیاپلاستی بیماران باید انجام دهند را بیان می کند تا بیماران پس از جراحی لابیاپلاستی با مشکل خاصی روبرو نشوند

تنگ کردن واژن

یکی دیگر از روش های که برای درمان گشادی واژن کاربرد دارد ، درمان گشادی واژن است ، لیزر مونالیزا تاچ یکی از روش های درمان گشادی واژن است .

لیزر مونالیزا تاچ در زمینه تنگ کردن واژن بسیار موفق عمل کرده است ویک انقلاب بزرگ برای درمان مشکلات واژن بوده است .

تنگ کردن واژن با لیزر بسیار موفق عمل کرده است ، با استفاده از تنگ کردن واژن می توان بسیاری از مشکلات زناشویی را درمان نمود .

تنگ کردن واژن با نخ ، تنگ کردن واژن با لیزر ، تنگ کردن واژن با جراحی امکان پذیر است .

یکی از سوالات متداولی که پرسیده می شود در خصوص هزینه تنگ کردن واژن است .

00:55
truncate dir-rtl

تنگ کردن واژن با جراحی

هزینه تنگ کردن واژن

هزینه عمل تنگ کردن واژن بسته به این که جراح زیبایی زنان از چه روشی استفاده می کند متفاوت است ، هزینه عمل تنگ کردن واژن نیز به میزان گشادی واژن وابسته است ، به همین دلیل نمی توان هزینه دقیقی را برای تنگ کردن واژن در نظر گرفت .
دکتر بهمن پور از جدیدترین روش های روز دنیا جهت تنگ کردن واژن استفاده می کنند ، در مطب دکتر بهمن پور با استفاده از روش های روز دنیا تنگ کردن واژن انجام می شود .
تنگ کردن واژن نه تنها مشکل گشادی واژن را درمان می کند بلکه زوجین در زمان مقاربت جنسی نهایت لذت را از مقاربت جنسی می برند ، جراحی زیبایی واژن کمک شایانی به بانوان می کند که ظاهر دستگاه تناسلی خود را زیبا کنند .

روش های جراحی زیبایی واژن

روش های جراحی زیبایی واژن و بیان هر یک به شکل اختصار :

  • جراحی زیبایی واژن با لیزر
  • جراحی زیبایی واژن با RF
  • جراحی زیبایی واژن با پی آرپی )(PRP)
  • جراحی زیبایی واژن با تزریق ژل
  • جراحی زیبایی واژن با نخ
  • جراحی زیبایی واژن با تزریق چربی

 

جراحی زیبایی واژن با لیزر

یکی از سوالاتی که از دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان پرسیده می شود ، چگونه جوانسازی واژن با لیزر انجام می شود و یا اینکه جراحی زیبایی واژن با لیزر چگونه است ، در ادامه این مطلب را به اختصار بیان می کنیم .

پیشرفت علم و تکنولوژی در فیلد پزشکی نیز بسیار موفق عمل کرده است به گونه ای که دستگاه لیزر مخصوص واژینال بانوان بنام لیزر مونالیزا ارائه شده است .

لیزر مونالیزا به درمان مشکلات واژن نظیر شلی واژن ، آتروفی واژن ، برطرف ساختن تیرگی پوست دستگاه تناسلی و مهم تر از همه جوانسازی واژن و…را فراهم می کند ، در مقاله لیزر مونالیزا تمامی اطلاعات مربوط به این دستگاه بیان شده است .

لیزر مونالیزا جوانسازی واژن را بدون درد و خونریزی ارائه می دهد ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن یکی از بارزترین ویژگی لیزر مونالیزا را بدون عارضه بودن روش بیان می کند .

بیماران پس از انجام جوانسازی و یا برطرف کردن مشکلات واژن با لیزر مونالیزا بسیار خرسند و راضی می باشند .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن برخی از ویژگی های لیزر مونالیزا را نکات ذیل بیان می کنند :

کاربردهای لیزر مونالیزا

  • درمان شلی واژن
  • جوانسازی واژن
  • برطرف و رفع نمودن درد زمان آمیزش جنسی
  • از بین بردن آتروفی واژن
  • از بین بردن سوزش و خارش واژن
  • کوچک نمودن لابیاها
  • روشن سازی دستگاه تناسلی و…

جراحی زیبایی واژن با RF

سفت کردن و جوانسازی واژن را با RF می توان بدست آورد ، نتایج درمانی RF معمولا پس از چند روز نمایان می شود ، روش جوانسازیRF در ابتدا جهت جوانسازی پوست بود اما با پیشرفت علم و تکنولوژی امروز یکی از روش های جراحی زیبایی واژن محسوب می شود و با این تکنیک می توان جوانسازی واژن را ایجاد کرد .

00:52
truncate dir-rtl

فیلم تنگ کردن واژن با RF

جراحی زیبایی واژن با PRP

پی آرپی از پلاسمای غنی که حاوی پلاکت است تشکیل شده است ، پلاکت ها که از خون گرفته می شوند به جوانسازی کمک شایانی می کنند

فاکتورهای رشدی که در پلاکت ها وجود دارند ، بازسازی سلولهای بدن را فراهم می کنند ، استفاده از روش پی آرپی برای جوانسازی دو دهه است که انجام می شود .

جراحی زیبایی واژن با ژل

یکی دیگر از روش های جوانسازی واژن ، جراحی زیبایی واژن با ژل است ، در گذشته استفاده از ژل فقط برای حجیم سازی لب ها و یا جوانسازی پوست صورت استفاده می شد اما امروزه با به کاربردن تکنیک های می توان جوانسازی واژن را با ژل انجام داد .

تزریق ژل به واژن فقط به منظور جوانسازی واژن نمی باشد بلکه جنبه درمانی نیز دارد .

یکی از روش های جراحی زیبایی زنان که دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان استفاده می نمایند تزریق ژل به واژن است .

تزریق ژل به واژن علاوه برایمن و موثر بودن نیازی به جراحی ندارد ، هم چنین در زمان کوتاهی می توان با این تکنیک جوانسازی واژن را انجام داد .

جراحی زیبایی واژن با نخ

امروزه نخ های مخصوص واژینال به بازار ارائه شده اند ، با استفاده از نخ های واژینال به سادگی می توان زیبایی واژن را ایجاد کرد .

یکی از روش های جراحی زیبایی واژن با نخ ، درمان گشادی واژن است ، اشخاصی که واژن گشادی دارند به آسانی با استفاده از نخ های واژن می توان تنگ کردن واژن را انجام دهند .

تنگ کردن واژن با نخ یکی دیگر از خدمات خانم دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان است .

با نخ واژینال می توان پرینه پشتی را بالا کشید .

مزایای تنگ کردن واژن با نخ :

  • جوانسازی واژن
  • تنگ نمودن واژن
  • درمان شلی واژن
  • ترمیم پرینه پس از اپیوزوتومی
  • از بین بردن چین وچروک پریمه
  • لیفت واژن
  • قوام و بازسازی دیواره واژن

چه اشخاصی نمی توانند از نخ های تنگ کردن واژن استفاده کنند

  • بانوان باردار
  • دختران مجرد
  • بانوانی که عفونت لگنی دارند

جراحی زیبایی واژن با تزریق چربی

تزریق چربی به بدن در سه مرحله معمولا انجام می شود :

  • برداشت چربی
  • تصفیه چربی
  • تزریق چربی

معمولا تزریق چربی در اکثر مواقع به منظور زیبایی می باشد اما امروزه برای جنبه درمانی نیز کاربرد دارد .

یکی از مزیت های تزریق چربی به واژن عدم نیاز به بی هوشی عمومی می باشد .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان قبل از تزریق چربی به واژن بیمار را معاینه می کند در صورتی که عفونت نداشته باشد تزریق چربی به واژن را انجام می دهد .

ماندگاری تزریق چربی به واژن تا 5 سال ماندگار است .

مراقبت های پس از تزریق چربی واژن

  • پس از تزریق چربی به واژن شخص نباید به مدت 72 ساعت فعالیت جنسی داشته باشد .
  • پس از تزریق چربی از ماساژناحیه تناسلی اجتناب بورزید .
  • پس از تزریق چربی شخص باید از دوش با آب گرم و یا قرار گرفتن در وان آب داغ به مدت 72 ساعت اجتناب بورزد

فواید تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن یکی دیگر از روش های جوانسازی واژن است ، این روش علاوه بر بی خطر بودن ، دارای اثر طولانی است .

احتمال واکنش آلرژیک در روش تزریق چربی به واژن وجود ندارد ، زیرا تزریق چربی به واژن از چربی خود بدن شخص استفاده می شود .

از دیگر مزیت های تزریق چربی برداشت چربی از یک ناحیه و تزریق به واژن است که علاوه بر جوانسازی واژن چربی بخش اضافه ی بدن برداشته می شود .

از مزیت های بارزی که تزریق چربی دارد عدم نیاز به بی هوشی موضعی می باشد ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان تزریق چربی به ناحیه تناسلی را با تکنیک های روز دنیا انجام می دهند .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن تمامی تکینیک های جراحی زیبایی واژن را که در فوق بیان شد را انجام میدهند .

کاندید مناسب جراحی زیبایی واژن

همواره این سوال بیان می شود که چه اشخاصی کاندید مناسب جراحی زیبایی واژن می باشند ، دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن در ذیل به بیان پاسخ این سوال می پردازند .

بانوانی که در اثر زایمان های متعدد طبیعی ، افزایش وزن بیش از حد و یا کاهش وزن شدید دچار گشادی واژن شده اند و یا بانوانی که به دلیل ژنتیک و سایر عوامل با گشادی واژن روبرو شده اند .

یکی از باورهای اشتباه این می باشد که اشخاص فکر می کنند که انجام مقاربت های جنسی متعدد سبب گشادی واژن است که این امر و دیدگاه کاملا اشتباه می باشد ، با جراحی زیبایی واژن به آسانی می توان مشکل گشادی واژن را درمان نمود .

گذشت زمان ، بالا رفتن سن ، تغییرات دستگاه واژن سبب تغییرات دستگاه تناسلی می شود که خوشبختانه امروزه با جراحی زیبایی واژن می توان این مشکلات را برطرف نمود و تغییرات واژن را به حالت اولیه خود بازگرداند .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان پس از معاینه بانوان اگر به عفونت ویا بیماری خاصی مبتلا نباشند جوانسازی واژن یا جراحی زیبایی واژن را برای بیمار انجام می دهند .

لازم به ذکر است جراح زیبایی زنان پس از معاینه بانوان و شنیدن نیازهای بانوان یکی از روش های جوانسازی واژن و یا جراحی زیبایی واژن را برمی گزیند ، ایشان سعی دارند بهترین روش ممکن را برگزیند تا بیمار از جراحی خود علاوه بر نهایت رضایت بهترین نتیجه ممکن را بدست آورد .

نتیجه جراحی واژن

با عمل زیبایی واژن هیدراته بافت واژن تقویت می گردد و بافت حالت ضخیم تری پیدا می کند ، علاوه بر این محافظ طبیعی بدن به دلیل PH بیشتر تولید شده افزایش می یابد .

عمل زیبایی واژن مهم ترین نتیجه که دارد زوجین پس از مقاربت جنسی نهایت رضایت را از رابط جنسی دارند ، زیرا با عمل زیبایی واژن انعطاف پذیری واژن به شکل قابل توجهی افزایش می یابد هم چنین سفتی و قوام واژن بالا می رود .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان یکی از علت های محبوبیت عمل زیبایی واژن را بی خطر و موثر بودن روش بیان می کنند .

از دیگر علت های محبوبیت جراحی زیبایی واژن بی درد بودن آن است ، در این روش نیازی به بی هوشی عمومی نمی باشد بلکه ناحیه درمان را با کرم یا ژل بی حسی ، بی حس می نمایند .

تغذیه پس از جراحی زیبایی واژن

یکی از نکاتی که بیان می شود این است که تغذیه پس از جراحی زیبایی واژن شامل چه نکاتی است ، در خصوص این نکته باید بیان کرد که بانوانی که جراحی زیبایی واژن انجام می دهند باید مصرف مایعات را افزایش دهند ، مصرف انواع ویتامین c  را باید افزایش دهند ، علاوه بر آن بانوان باید در برنامه غذایی خود مصرف میوه ها و سبزیجات تازه به بهبودی سریع تر بانوان کمک شایانی می کند .

ورزش پس از جراحی زیبایی واژن

در خصوص ورزش پس از جراحی زیبایی واژن باید بیان کرد ، بانوانی که جراحی زیبایی واژن را انجام داده اند باید در یک هفته اول از انجام ورزش اجتناب بورزند پس از 14 روز از گذشت جراحی زیبایی واژن می توانند ورزش های ساده را انجام دهند ، توصیه می شود ورزش های سنگین را پس از 3 ماه پس از جراحی انجام بدهند .

ورزش های ساده مانند پیاده روی را می توان در همان هفته اول پس از جراحی زیبایی واژن انجام داد .

ورزش های که نیاز به فعالیت های سنگین ورزشی دارد بهتر است پس از سه ماه انجام شود ، ورزش های دوچرخه سواری ، اسب سواری را توصیه می شود با مشورت جراح زیبایی خود انجام دهید .

استحمام پس از جراحی زیبایی واژن

در خصوص استحمام پس از جراحی زیبایی واژن پس از گذشت 24 ساعت از عمل زیبایی واژن می توانید به استحمام بپردازید نکاتی را که درخصوص جراحی زیبایی واژن باید رعایت نمایید این است که بلافاصله پس از استحمام باید از ناحیه را با سشوار خشک نمایید ، بسیاری از اشخاص فکر می کنند برای شستن محل بخیه ها از پتادین استفاده نمایند که این امر کاملا اشتباه است نباید از پتادین استفاده نمود .

در زمان استحمام نباید در وان آب گرم بنشینند ، هم چنین نباید آب گرم در زمان استحمام استفاده نمایند .

استفاده از دوش واژینال در زمان استحمام ممنوع می باشد ، نباید تا درمان کامل کارهای خود سرانه انجام دهید .

نقاهت پس از جراحی زیبایی واژن

نقاهت پس از جراحی زیبایی واژن زیاد طولانی نیست ، شخص پس از 48 ساعت می تواند فعالیت های خود را از سر بگیرید ، اما به شکل کلی کاهش ورم و تورم ها نیاز به زمان دارد تا به شکل کامل برطرف شود .

آزمایشات قبل از جراحی زیبایی واژن

یکی از کارهای را که بانوان قبل از جراحی زیبایی واژن باید انجام بدهند ، انجام برخی از آزمایشات قبل از جراحی زیبایی واژن است ، آزمایشاتی نظیر تست پاپ اسمیر ، آزمایش خون و .. را بانوان باید انجام بدهند .

دکتر بهمن پور تمامی مواردی را که بانوان قبل از جراحی زیبایی واژن انجام دهند را به آنها بیان می کند تا بتوان جراحی زیبایی واژن را بهترین شکل انجام داد .

یکی از زیر مجموعه های جراحی زیبایی واژن تزریق چربی به دستگاه تناسلی است که در ذیل به بیان نکات کلی در خصوص تزریق چربی به دستگاه تناسلی می پردازیم :

تزریق ژل به لابیا را امروزه به آسانی و در کمترین زمان ممکن می توان انجام داد ، در این روش بیمار دردی را احساس نمی کند و بدون درد و خونریزی می توان مشکلات واژن را با تزریق ژل به لابیا برطرف نمود .

تزریق ژل به لابیا را دکتر بهمن پور مطابق با متدهای روز دنیا انجام می دهند ، این متدها به گونه ای است که شخص پس از تزریق ژل به لابیا نهایت رضایت را از جراحی زیبایی واژن دارد .

به دلیل اینکه واژن غنی از غدد عصبی است ، جراح باید با دقت خاصی تزریق چربی به داخل واژن را انجام دهد ، بنابراین به این مسئله دقت نمایید که تزریق چربی به داخل واژن را نزد یک جراح که دارای تخصص و تبحر است ، انجام دهید .

تزریق چربی به داخل واژن علاوه بر زیبایی دستگاه تناسلی موجب برطرف شدن مشکلات عدم تقارن لابیاها می شود  .

برای اشخاصی که به شکل ژنتیکی نیز لابیاهای کوچکی دارند تزریق چربی به داخل واژن سبب حجیم سازی واژن نیز می شود .

مراقبت های پس از تزریق چربی به دستگاه تناسلی

  • شخص پس از تزریق چربی به واژن باید از کمپرس یخ جهت پیشگیری از کبودی و کاهش تورم استفاده نماید .
  • در 72 ساعئت اول شخص باید سعی نماید که از پوشیدن لباس های تنگ اجتناب نماید و در زمان استراحت دو بالش در زیر پاها قرار دهد و حتما به شکل L شکل استراحت نماید .
  •  استحمام باید پس از 48 ساعت انجام شود و نباید ناحیه تزریق شده را ماساژ داد یا تحت فشار قرار داد .
  • مصرف مسکن و داروهای که پزشک تعیین نموده است را باید سر تایم مصرف نمایید .
  • آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی را انجام دهند ؟

آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی را انجام دهند ، سوال خیلی از دختران می باشد در این بخش به پاسخ این سوال از زبان خانم دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان می پردازیم :

در ابتدا باید بیان کرد که لابیاپلاستی خارج از پرده بکارت انجام می شود و ربطی به پرده بکارت ندارد و یک نوع جراحی زیبایی خارجی واژن است ، خانم دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان لابیاها را با لیزر کوچک می کند ، انجام این کار هیچ آسیبی به پرده بکارت نمی زند .

دختران پس از سن بلوغ لابیاهایشان رشد می کند در برخی از موارد رشد لابیاها بسیار زیاد است به گونه که اگردخترانی که لباس ورزشی و یا لباسهای تنگ می پوشند به دلیل بزرگ بودن لابیاها اذیت شده و یا ظاهر بزرگ لابیاها آنها را آزرده خاطر کرده است ، با انجام لابیاپلاستی می توانند ظاهر لابیاها را به شکل قبل از دوران بلوغ بازگرداند ، با انجام لابیاپلاستی دیگر ظاهر آزار دهنده برای شخص وجود ندارد .

01:00
truncate dir-rtl

آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی را انجام دهند ؟

  • هزینه جراحی واژن

هزینه جراحی زیبایی واژن بسته به اینکه در کلینیک یا بیمارستان جراحی انجام شود متغیر است ، از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه جراحی زیبایی واژن انتخاب روش جراحی واژن است .

هریک از روش های جوانسازی و جراحی واژن دارای هزینه های متفاوتی هستند .

یکی از سولات متداول جراحی زیبایی واژن هزینه جراحی زیبایی واژن است ، در خصوص قیمت جراحی زیبایی واژن عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند از جمله :

  • نیاز هر شخص برای جراحی
  • هزینه دستمزد جراح زیبایی واژن
  • روش انتخابی برای جوانسازی واژن
  • تعداد جلسات جوانسازی واژن

و…

بنابراین به شکل دقیق و مشکل قیمت جراحی زیبایی واژن را نمی توان بیان کرد، بسته به عوامل بالا هزینه جراحی زیبایی واژن متفاوت است .

لازم به ذکر است هزینه جراحی زیبایی واژن مانند سایر روش های جراحی زیبایی شامل بیمه نمی شود ، بنابراین هزینه جراحی واژن به شکل آزاد محاسبه می گردد

  • مقاربت جنسی پس از جراحی زیبایی واژن

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان به تمامی بانوانی که این جراحی را انجام می دهند توصیه می کند ، از انجام آمیزش جنسی تا یک ماه  پس از جراحی پرهیز نمایند .

البته بسته به شرایط بیمار این زمان متغییر است ، برخی از بانوان نیاز است تا 45 روز استراحت نمایند سپس به آمیزش جنسی بپردازند بنابراین مقاربت جنسی پس از جراحی زیبایی واژن به شرایط جسمانی بانوان دارد و به شکل قطع نمی توان تا قبل از معاینه زمان دقیقی رابیان کرد .

  • تعداد جلسات جراحی زیبایی واژن

تعداد جلسات جراحی زیبایی واژن را نمی توان بدون معاینه کرد ، یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در تعداد جلسات جراحی زیبایی واژن انتخاب روش عمل زیبایی واژن است .

در برخی از روش ها و تکنیک های عمل زیبایی واژن نیاز به یک الی سه جلسه است ، این درحالی است که در برخی دیگر از روش ها ممکن است تعداد جلسات بیشتر باشد .

نیاز بیمار یکی دیگر از فاکتورهای تاثیر گذار در تعداد جلسات جراحی زیبایی واژن است .

شما عزیزان جهت بیان سوالات خود در خصوص جراحی زیبایی واژن می توانید با مطب ایشان تماس حاصل فرمایید .

در ادامه متداول ترین سوالات جراحی زیبایی واژن که بیماران ایشان مطرح کرده اند را بیان می کنیم ، شما عزیزان با مطالعه این سوالات می توانید علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جراحی زیبایی دستگاه تناسلی به اکثر سوالات خود در خصوص این جراحی دستیابی پیدا کنید .

سوالات متداول پس از جراحی زیبایی واژن

توصیه های دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان برای پس از عمل جراحی واژن :

پس از جراحی واژن یکسری مراقبت باید انجام شود در ذیل به برخی از آنها اشاره می کنیم :

پس از جراحی واژن جراح مسکن های قوی را تجویز میکند مصرف این مسکن ها جهت کاهش درد بسیار تاثیر گذار هستند ، داشتن کمی درد پس از عمل زیبایی واژن امری عادی است ،جای نگرانی وجود ندارد زیرا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی برطرف می گردد .

استراحت به مدت 7 روز علاوه بر تسریع روند بهبودی ، برای زودتر بازگشت بانوان به روالهای عادی روزانه کمک کننده است .

انجام فعالیت های سنگین و یا ورزش های سنگین ورزشی تا 45 روز پس از جراحی زیبایی واژن توصیه نمی شود .

دکتر بهمن پور از انجام مقاربت جنسی تا 45 روز پس از عمل را به هیچ عنوان توصیه نمی کند .

بانوانی که عمل زیبایی زنان انجام داده اند نباید تا 7 روز دوش آب گرم بگیرند .

برای کاهش تورم ها کمپرس یخ بسیار کمک کننده است .

معمولا پس از جراحی زیبایی واژن روند جذب بخیه ها دو ماه طول می کشد سعی کنید در این مدت از عواملی که سبب عفونت بخیه ها شود اجتناب نمایید .

رژیم غذایی در زمان پس از جراحی زیبایی واژن بسیار مهم است ، زیرا با رعایت رژیم غذایی صحیح می توان از بروز یبوست پیشگیری کرد ، یبوست سبب درد لابیاها می شود .

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *